مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی : ۲۲ هزار و ۸۳۴ دقیقه برنامه در حوزه اوقات فراغت در شبکه سهند تولید و پخش شد
مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی : ۲۲ هزار و ۸۳۴ دقیقه برنامه در حوزه اوقات فراغت در شبکه سهند تولید و پخش شد

عصر تبریز: مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی گفت :۲۲ هزار و ۸۳۴ دقیقه برنامه در حوزه اوقات فراغت امسال در شش ماهه اول از سوی صدا و سیمای این استان تولید و پخش شد. به گزارش روابط عمومی صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی ، سید محسن لطیفی روز چهارشنبه درنشست شورای مدیران […]

عصر تبریز: مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی گفت :۲۲ هزار و ۸۳۴ دقیقه برنامه در حوزه اوقات فراغت امسال در شش ماهه اول از سوی صدا و سیمای این استان تولید و پخش شد.

به گزارش روابط عمومی صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی ، سید محسن لطیفی روز چهارشنبه درنشست شورای مدیران صدا و سیمای استان، اظهار کرد: درکنار فعالیت های ذاتی صدا و سیما ، پرداختن به موضوع اوقات فراغت از اولویت های اصلی برنامه سازان رادیو، تلویزیون و خبر است .

وی افزود: دراین مدت ۲۰ هزار و ۲۵۰ دقیقه برنامه رادیویی ودوهزار و ۵۰۰ دقیقه برنامه تلویزیونی در معرض دید مخاطبان رسانه استانی قرارگرفته است.

لطیفی با اشاره به پخش ۱۶۵ فیلم و ۱۰سریال تلویزیونی و ۳۱۶ نمایش رادیویی خاطرنشان کرد: ۶۶ درصد از مخاطبان شبکه استانی بیننده و شنونده این بخش از تولیدات صدا و سیما بوده اند.

وی همچنین پوشش اخبار مربوط به اوقات فراغت و تهیه گزارش های تولیدی و خبری درآن حوزه را از فعالیت های معاونت خبر عنوان کرد و افزود: در بخش های خبر تلویزیونی و خبر رادیویی برنامه های اوقات فراغت، اردوهای جهادی ، حرفه آموزی نوجوانان و جوانان، اردوهای آموزشی آموزش و پرورش، کانون های مساجد و سازمان تبلیغات اسلامی در قالب ۶۰ مورد خبر پوشش داده شده است.

همچنین پخش ۳۰۰ مورد زیرنویس تلویزیونی به مدت ۱۵۰ دقیقه، برگزاری ۴۸ کلاس خبرنگاری، تصویربرداری، تدوین و آموزش ۱۱۰ هنرجو در باشگاه خبرنگاران جوان و اجرای ۱۲۸ برنامه فرهنگی ، هنری و ورزشی در بین کارکنان رسانه استانی از دیگر برنامه های اوقات فراغت صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی بود که سید محسن لطیفی به آنها اشاره کرد.

لطیفی اظهارکرد: صدا و سیما جزو دستگاه های مسئول در حوزه اوقات فراغت است که تلاش می کند با برنامه ریزی و تولید برنامه های فاخر نقش موثری در این حوزه ایفا کند.