باید ارزش‌های انقلاب به نسل جوان منتقل شود
باید ارزش‌های انقلاب به نسل جوان منتقل شود
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌ شرقی با اشاره به ضرورت حفظ ارزش‌های انقلاب در کشور، گفت: باید این ارزش‎ها به نسل جوان منتقل شود.

به گزارش عصرتبریز، حجت ‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم شامگاه روز جمعه در یادواره شهدای محله طالقانی تبریز با اشاره به اهمیت برگزاری یادواره های شهدا برای تبیین اهداف و آرمان های شهدا، اظهار داشت:‌ باید نسل جوان و نوجوان ایران اسلامی با رشادت های شهدا آشنا شوند.

وی با اشاره به ضرورت حفظ ارزش‌های انقلاب در کشور، گفت: باید این ارزش‎ها به نسل جوان منتقل شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌ شرقی با بیان اینکه پاسداری از خون پاک شهیدان در همه عرصه ها و بخش ها ضروری است، گفت: باید از همه ظرفیت‌ها برای کمک به نیروهای جبهه مقاومت استفاده کنیم.

آل هاشم با تاکید بر اینکه حفظ بیت المال و جلوگیری از هدر رفت آن یکی از ضرورت های مهم کشور است، افزود: باید با تلاش شبانه روزی مشکلات کشور حل شود.

وی با بیان اینکه باید مشکلات اقتصادی مردم رفع شود، گفت:‌ حاکم شدن نگاه مادی به مسئولیت‌های واگذار شده مضر و خطرناک است. عمل به قانون اساسی و وفاداری به تعهدات از ویژگی‌های دولت تراز انقلاب برای خدمتگزاری است.

امام جمعه تبریز با تاکید بر اینکه مدیریت جهادی نیاز امروز کشور است، گفت: کسانی که در مسیر ایجاد تمدن نوین حرکت می‌کنند باید با پاسداری از انقلاب را سرلوحه کار خود قرار داده و در کنار مردم باشند و پاک دست و ساده زیست زندگی کنند.

آل‌هاشم تصریح کرد: مشکلات کشور را درون کشور باید حل کرد. کلید حل این مشکلات مختلف جامعه درون کشور است. باید توجه ویژه ای به تولید داخل و رونق اقتصادی داشته باشیم.

وی با تاکید بر مقابله با رانت‌خواری و فساد اداری، خاطرنشان کرد: باید با فساد اقتصادی به شدت برخورد کرده و نظارت دقیق بر عملکرد دستگاه‌های ذیربط انجام شود.