۱۴۵۰۰ دانش‌آموز تحت پوشش کمیته امداد آذربایجان‌شرقی هستند
۱۴۵۰۰ دانش‌آموز تحت پوشش کمیته امداد آذربایجان‌شرقی هستند
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌شرقی گفت: ۱۴ هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز تحت پوشش کمیته امداد آذربایجان‌شرقی سرمایه‌های استان هستند.

به گزارش عصرتبریز، محمد کلامی ظهر امروز پنج شنبه در همایش «مهر در محرم، شور حسینی، احسان حسینی» اظهارداشت: کمک به جشن عاطفه‌ها، کمک به پویایی آینده کشور است.

کلامی گفت: کمک به دانش‌آموزان نیازمند که یکی از اهداف اصلی کمیته امداد امام خمینی (ره) است، از دو جنبه اهمیت دارد، یکی جنبه فقرزدایی و دیگری کمک به کشف سرمایه‌های انسانی است.

کلامی افزود: اگر می‌خواهیم فقر از خانواده و جامعه ریشه‌کن شده و موروثی نباشد، بایستی شاخص‌های فرهنگی، آموزشی و مهارتی در جامعه و خصوصاً در بین دانش‌آموزان ارتقا داده شود و بهترین و مهمترین راه آن این است که کودکان خودشان تولید ثروت کنند که در این راه کمیته امدام امام خمینی (ره) از طریق جشن عاطفه‌ها به آموزش کودکان می‌پردازد.

مدیرکل کمیته امام خمینی (ره) استان با بیان اینکه اصلی‌ترین سرماه هر جامعه‌ای سرمایه انسانی آن جامعه است، افزود: توسعه از بطن ملت‌ها آغاز می‌شود و ملت‌های خلاق و نوآور می‌توانند جامعه را به سمت تعالی پیش ببرند.

وی ادامه داد: ۱۴۵۰۰ دانش‌آموز تحت پوشش کمیته امداد استان سرمایه‌های استان هستند که می‌توانند در آینده نزدیک به رشد و تعالی کشور کمک کنند و ما بایستی گام به گام با این سرمایه‌ها پیش برویم و نباید اجازه دهیم مشکلات اقتصادی منجر به غفلت از این سرمایه‌ها شود.