مشارکت در جشن عاطفه‌ها به پویایی جامعه کمک می‌کند
مشارکت در جشن عاطفه‌ها به پویایی جامعه کمک می‌کند
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی با تاکید بر اهمیت همراهی مردم با کمیته امداد در دستگیری از محرومین، گفت: راه مقابله با موروثی نشدن فقر در خانواده‌ها، ارتقای شاخص‌های فرهنگی و آموزشی است.

به گزارش عصرتبریز، محمد کلامی در مراسم اهدای هزار و ۵۰۰ بسته آموزشی و فرهنگی به دانش آموزان نیازمند با تقدیر از همراهی مردم در کمک به دانش آموزان نیازمند گفت: مشارکت در جشن عاطفه‌ها، کمک به آینده پویای جامعه است.

وی تاکید کرد: ۱۴ هزار و ۵۰۰ دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد در استان، سرمایه های انسانی عظیمی هستند که با مراقبت و توجه بهتر، می‌توانند اسباب توسعه و رشد جامعه باشند.

وی ادامه داد: کسب چندین رتبه زیر ۱۰۰۰ در کنکور سراسری امسال توسط فرزندان مددجو، نویدی برای خروج آن عزیزان از چرخه محرومیت است.

کلامی با بیان این‌که فرزندان، سرمایه‌های آینده کشور هستند، بیان کرد: خانواده‌ها وقت بیشتری برای فرزندان خود گذاشته و مشکلات اقتصادی باعث غفلت از ظرفیت فرزندانشان نشود.

وی ضمن تقدیر از فعالیت‌های مرکز نیکوکاری المهدی(عج) تبریز وابسته به کمیته امداد استان، گفت: این مرکز از فعال‌ترین مراکز نیکوکاری در سطح کشور بوده که کمک به دانش آموزان نیازمند جز برنامه‌های محوری آن است.