ذوب‌آهن در خانه حریف تراکتور نشد
ذوب‌آهن در خانه حریف تراکتور نشد
دیدار تیم های ذوب آهن و تراکتور به تساوی بدون گل رسید.

به گزارش عصرتبریز، در چارچوب رقابت های لیگ برتر و در هفته سوم دو تیم ذوب آهن اصفهان و تراکتور به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران
یکشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۴۵
اصفهان، ورزشگاه فولادشهر اصفهان


ترکیب دو تیم:

تراکتور: رشید مظاهری، ایمان سلیمی، مهدی تیکدری، محمدرضا خانزاده، میثم تیموری، رضا اسدی، میمبلا، مسعود شجاعی، اشکان دژاگه، احسان حاج صفی و کوین فورچونه

ذوب آهن: یوسف بهزادی، نژاد مهدی،هادی محمدی، حمید بوحمدان، محمدرضا عباسی، قاسم حدادی فر، رضا حبیب زاده، مهران درخشان مهر، میلاد شیخ فخرالدینی، مسعود ابراهیم زاده و ارسلان مطهری


گزارش بازی:

نیمه اول این دیدار بازی بسیار سرد و کسل کننده بود و دو تیم علیرغم به دست آوردن موقعیت های جزئی، نمی توانستند دروازه تیم حریف را تهدید جدی کنند. در این نیمه امیر ارسلان مطهری مصدوم شد تا از بازی بیرون برود. همینطور در تراکتورسازی نیز مصدومیت رضا اسدی باعث شد که او با بانداژ بازی را ادامه دهد.

در نیمه دوم، ذوبی ها حملات بهتری را روی دروازه حریف داشتند و حتی یک بار تیرک دروازه این تیم را به لرزه در آوردند و در طرف دیگر نیز تراکتور با ضد حملات خطرناکی، دروازه ذوب آهن را تهدید می کردند. با این حال، هیچ یک از حملات دو تیم کارساز نبود و این روند تا انتهای بازی ادامه داشت تا این بازی نیز با تساوی بدون گل به پایان برسد.