تداوم رانش زمین در باغمیشه/۱۰۰ خانه تخلیه شد
تداوم رانش زمین در باغمیشه/۱۰۰ خانه تخلیه شد
مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان شرقی از رانش زمین در باغمیشه تبریز خبر داد و گفت: تخلیه ۱۰۰ خانه با تداوم رانش زمین در باغمیشه انجام شده است.

به گزارش عصرتبریز، محمدباقر هنربر در گفت وگو با خبرنگاران از رانش زمین در باغمیشه تبریز خبر داد و گفت: تخلیه ۱۰۰ خانه با تداوم رانش زمین در باغمیشه انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه در ساعت ۶ صبح امروز گشت های شهرداری تبریز رانش زمین را گزارش دادند، افزود: این اتفاق در محدوده میدان اطلس در شهرک باغمیشه تبریز روی داد و بلافاصله مدیریت بحران و معاونت عمرانی استاندار و شهرداری و نیروهای انتظامی در محل حاضر شدند و در حال بررسی جوانب این اتفاق هستیم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه محدوده رانش کوه ایمن سازی شده است، گفت: این اتفاق به دلیل سست شدن زمین رخ داده و اطلاعات تکمیلی در این مورد اطلاع رسانی می شود.

هنربر ادامه داد: خانه هایی که در معرض خطر قرار دارند در حدود ۱۰۰ منزل مسکونی تخلیه شدند و تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

وی خاطرنشان کرد: اکنون در حال تشکیل جلسه اضطراری مدیریت بحران هستیم تا برای جوانب این حادثه چاره اندیشی و اقدام شود.

مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان شرقی گفت: خوشبختانه صدمات جانی نداشتیم و فقط منازل در معرض خطر تخلیه شدند تا آسیب جانی را شاهد نباشیم.