سه بازی ابتدایی تراکتور و یک تضاد بزرگ
سه بازی ابتدایی تراکتور و یک تضاد بزرگ
یک تضاد بزرگ در سه بازی ابتدایی تراکتور وجود دارد.

به گزارش عصرتبریز، تراکتور در سه بازی ابتدایی خود در لیگ هجدهم صاحب یک برد و دو مساوی شده است. این تیم در هفته اول مقابل میزبان خود نفت‌ مسجدسلیمان به تساوی بدون گل دست یافت. پیروزی یک بر صفر مقابل پرسپولیس در هفته دوم، روشن کننده موتور تیم دنیزلی بود و تساوی مقابل ذوب آهن در هفته سوم نیز نتیجه ای بود که نمی توان به خاطر آن از سرخ پوشان فوتبال آذربایجان خرده گفت.

دو مورد مهم در این سه بازی مورد توجه هستند. یکی عملکرد خط دفاعی و دیگر عملکرد خط حمله تراکتور است.

خط دفاعی تراکتور در سه بازی آغازین لیگ برتر بی نقص عمل کرده است. ایمان سلیمی و محمدرضا خانزاده که در بازی با پرسپولیس عناصر هجومی تیم کالدرون را کنترل کردند و نقش پررنگی در پیروزی بزرگ تیم شان داشتند در دو بازی دیگر تیم شان نیز کم اشتباه ظاهر شدند تا در کنار رشید مظاهری که با سوپر سیو خود مقابل ذوب آهن، تیمش را از شکست نجات داد، یک خط دفاعی غیر قابل نفوذ را برای تراکتور ساخته باشند.

در کنار عملکرد بسیار خوب خط دفاعی، تراکتوری ها در خط حمله، عملکرد نا امید کننده ای داشته اند. در شرایطی که تراکتور به همراه سپاهان، تنها تیم های لیگ برتر هستند که تا کنون گلی دریافت نکرده اند، شاگردان دنیزلی در میان پنج تیم بالانشین جدول رده بندی، کمترین گل زده را به خود اختصای داده اند. در حالی که میانگین گل زده ۴ تیم بالاتر از تراکتور ۲ گل در هر بازی است، این تیم در سه بازی اخیر خود تنها یک گل زده، یعنی ۰٫۳ گل زده در هر بازی!

مهاجمان تراکتور تا کنون گلی به ثمر نرسانده اند و تک گل این تیم را احسان حاج صفی مقابل پرسپولیس وارد دروازه حریف کرده است. باید دید در بازی روز جمعه مقابل گل گهر که حریف چندان قدرتمندی به حساب نمی آید، آیا پای مهاجمان تراکتور به گلزنی باز خواهد شد یا خیر؟