نمایش «تو را نشان دادم، انگشتم از هوش رفت» بروی صحنه می‌رود
نمایش «تو را نشان دادم، انگشتم از هوش رفت» بروی صحنه می‌رود
نمایش «تو را نشان دادم، انگشتم از هوش رفت» از تولیدات حوزه هنری آذربایجان‌شرقی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس بروی صحنه می‌رود.

به گزارش عصرتبریز به نقل از روابط عمومی حوزه هنری آذربایجان‌شرقی، میثم حبیبی، مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری استان با بیان این مطلب اظهار کرد: نمایش «تو را نشان دادم، انگشتم از هوش رفت» با موضوع هشت سال دفاع مقدس، ۳۰ شهریور ماه از ساعت ۱۹ در تماشاخانه مهر حوزه هنری استان بر روی صحنه می‌رود.

وی افزود: این نمایش ضمن اینکه موقعیت زمانی آن در ایام محرم رقم می‌خورد به مسئله انتظار خانواده شهدا اشاره دارد و شهید مفقود الاثر که پس از انتظار ۱۰ ساله همسر و خانواده‌اش عطر وجود وی به مشام آنان می رسد.

حبیبی همچنین ادامه داد: این نمایش، به نویسندگی عدالت فرزانه و کارگردانی شهرام احمدی در مجموعه هنری مهر و ماه حوزه هنری با بازی محمد اردوبادی، صدیقه دریانی، سهیل افسایی، عارفه عارف فام و محمد امین مینویی بر روی صحنه می‌رود و همچنین محمد کاظمی به عنوان دستیار کارگردان خواهد بود.

وی همچنین ادامه داد: نمایش «تو را نشان دادم، انگشتر از هوش رفت» از جمله تولیدات حوزه هنری استان است که به مناسبت هفته گرامیداشت دفاع مقدس اجرا می شود.

این نمایش از ساعت ۱۹ در مجموعه هنری مهر و ماه حوزه هنری استان واقع در چهارراه شریعتی، جنب پردیس فرهنگی سینمایی قدس تبریز اجرا می‌شود.