تدابیر ویژه تراکتوری ها برای جلوگیری از بحران
تدابیر ویژه تراکتوری ها برای جلوگیری از بحران
تراکتوری ها در تلاش اند تا مشکل گلزنی شان را سریعا حل کنند.

به گزارش عصرتبریز، تیم تراکتور با کسب ۸ امتیاز از ۴ بازی در شرایط خوبی قرار دارد. این تیم هر دو بازی خانگی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته و در دو بازی خارج از خانه اش را نیز نتیجه مساوی کسب کرده است. بسته نگه داشتن دروازه در هر ۴ بازی، ویژگی ممتاز تراکتوری ها تا اینجای کار است. در کنار این شرایط خوب اما یک موضوع مهم می تواند در آینده ای نه چندان دور برای تراکتوری ها به بحران تبدیل شود.

تا اینجای فصل تراکتور تنها دو گل در چهار بازی به ثمر رسانده است. یکی از این دو گل را بازیکن حریف و دیگری را احسان حاج صفی به عنوان مدافع تیم به ثمر رسانده است. از نظر کمی و کیفی تراکتوری ها در زمینه گلزنی با مشکل مواجه هستند. آنها هم تعداد گل کمی به ثمر رسانده اند و هم مهاجمانشان تا به این جای کار موفق به زدن گل نشده اند.

تمرینات این روزهای تراکتور برای جلوگیری از تبدیل شدن این نقطه ضعف به بحران با تمرکز بیشتری روی کارهای تهاجمی انجام می شود. مصطفی دنیزلی و سایر اعضای کادر فنی تراکتور نیز در تلاش اند تا با کار کردن روی مهاجمان تیم چه از نظر روحی و چه از نظر فنی، شرایط را برای گلزنی آنها در بازی های پیش رو فراهم کنند.