معادله ۴ مجهولی دنیزلی بدون جواب قاطع!
معادله ۴ مجهولی دنیزلی بدون جواب قاطع!
سرمربی تراکتوری ها با یک چالش بزرگ در بازی با سایپا مواجه است.

به گزارش عصرتبریز، تراکتور از ساعت ۱۶:۱۵ روز چهارشنبه در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر در حالی به مصاف سایپا در تهران خواهد رفت که محمدرضا خانزاده را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. خانزاده در بازی با گل گهر مصدوم شد و برای بهبودی به دو هفته زمان نیاز دارد. به این ترتیب دنیزلی برای چیدن مدافعان تیمش در بازی با سایپا با یک مشکل بزرگ مواجه خواهد بود.

برای پر کردن جای خالی خانزاده، دنیزلی گزینه مناسبی که پست تخصصی اش مدافع وسط باشد، در اختیار ندارد. به این ترتیب سرمربی سرخ پوشان مجبور به استفاده از بازیکنی خواهد بود که پست تخصصی اش دفاع وسط نیست.

به همین منظور چهار گزینه پیش روی دنیزلی قرار دارد. گزینه اول رضا اسدی، هافبک تدافعی تراکتور است که پس از مصدومیت خانزاده در بازی با گل گهر به جای او وارد زمین شد و حالا احتمال دارد دنیزلی بار دیگر از وجود او در این پست بهره بگیرد.

سه گزینه دیگر دنیزلی احمد موسوی، میثم تیموری و احسان حاج صفی هستند که توانایی بازی در دفاع وسط را دارند و باید دید در نهایت دنیزلی کدام بازیکنش را به عنوان زوج ایمان سلیمی در مصاف مقابل سایپا انتخاب خواهد کرد؟ به این ترتیب باید گفت، سرمربی تراکتوری ها برای پر کردن جای خالی خانزاده، چهار گزینه ای را پیش رو دارد که هیچ کدام جواب قاطع معادله نیستند!