زنگ عاطفه‌ها در مدارس آذربایجان‌شرقی نواخته شد
زنگ عاطفه‌ها در مدارس آذربایجان‌شرقی نواخته شد
مرحله دوم جشن عاطفه ها صبح امروز همزمان با سراسر کشور با نواخته شدن زنگ مهر عاطفه ها در مدارس آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش عصرتبریز، محمد کلامی در حاشیه برگزاری مراسم جشن عاطفه ها در یکی از مدارس تبریز گفت: مرحله اول جشن عاطفه شهریور ماه و قبل از بازگشایی مدارس انجام شد و مرحله دوم نیز امروز همزمان با کل کشور در مدارس استان با نواخته شدن زنگ مهر عاطفه برگزار شد.

وی ادامه داد: ۱۴۵۰۰ دانش آموز در سراسر استان تحت پوشش کمیته امداد هستند که برای تهیه بسته های تحصیلی و لوازم التحریر آنها مبلغ ۷ میلیارد تومان برآورد شده است.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان‌شرقی افزود: ۷۵ درصد از این مبلغ در مرحله اول توسط مردم و خیران تامین شده و امیدواریم مابقی نیز در مرحله دوم تامین شود.

وی ضمن تاکید بر جشن عاطفه ها گفت: مشارکت در این جشن و کمک به دانش آموزان نیازمند، در واقع مشارکت در پویایی جامعه و عدم انتقال ارثی فقر از والدین به فرزندان است.

جعفر پاشایی، مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی نیز در حاشیه جشن عاطفه ها گفت: کمک های جمع آوری شده در این جشن با همکاری مدیران مدارس بین دانش آموزان نیازمند توزیع می شود.

بهروز مهدوی، فرماندار شهرستان تبریز نیز در این مراسم گفت: جشن عاطفه ها آموزش مسئولیت اجتماعی به کودکان است تا در سنین پایین با روح احسان و نیکوکاری آشنا شوند.