مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی : جانبازان ، گنجینه ی تمام ناشدنی فرهنگ ایثار و جانفشانی هستند
مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی : جانبازان ، گنجینه ی تمام ناشدنی فرهنگ ایثار و جانفشانی هستند

عصر تبریز: به مناسبت میلاد باسعادت علمدار دشت کربلا حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز در مراسمی ، از رشادت ها و فداکاری های جانبازان شاغل و بازنشسته صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی تجلیل شد. مدیر کل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی در این مراسم وجود جانبازان و ایثارگران را در رسانه […]

عصر تبریز: به مناسبت میلاد باسعادت علمدار دشت کربلا حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز در مراسمی ، از رشادت ها و فداکاری های جانبازان شاغل و بازنشسته صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی تجلیل شد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی در این مراسم وجود جانبازان و ایثارگران را در رسانه ، افتخاری بس بزرگ دانست و گفت : حضور جانبازان و ایثارگران در جمع ما به عنوان یادگاران دوران دفاع مقدس و گنجینه ی تمام ناشدنی فرهنگ ایثار و جانفشانی ، فرصت مغتنمی است تا با یادآوری آن دوران پرافتخار ، مروری همیشه بر رشادت های فرزندان این سرزمین داشته باشیم.

سید محسن لطیفی از ایثارگران ، جانبازان و خانواده‌های معظم شهدا به عنوان برترین الگوهای جامعه یاد کرد و رسالت صدا و سیما را معرفی چنین الگوهایی به جامعه بخصوص جوانان عنوان کرد .

وی ، عزت و عظمت ایران اسلامی را مرهون خون شهدا و ایثارگری جانبازان برشمرد و افزود : شهدا و جانبازان با ایثار جان خود ، سربلندی و افتخار را برای میهن اسلامی به ارمغان آوردند و امنیت ، آسایش و آرامش جامعه به برکت ایثارگری های شهدا و جانبازان است و ارج نهادن به مقام شامخ آنان کار ارزشمند و اخلاق مداری است و ما وظیفه داریم قدردان تلاش و مجاهدت این عزیزان در تمامی عرصه ها باشیم .

مدیر کل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی ، جانبازان را از مومن‌ترین انسان‌ها دانست که وعده الهی را باور کرده‌ و با تکیه بر این باور ، وجود خود را برای حفظ ارزش‌ها تقدیم کرده‌اند .

سید محسن لطیفی با اشاره به سالروز فتح خرمشهر ، آن را یک روز تاریخی در ایران اسلامی دانست که گذر زمان نیز ، افتخارآفرینی و فداکاری رزمندگان ایران عزیز را از ذهن مردم فراموش نخواهد کرد .

لطیفی با اشاره به ولایت‌مداری رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس خاطر نشان کرد : تبعیت از ولایت فقیه رمز پیروزی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس بود و به ویژه در فتح خرمشهر این مهم ، نمود بیشتری داشت.

در پایان این مراسم از ۲۵ نفر از همکاران  جانباز مرکز آذربایجان شرقی به مناسبت روز جانباز تجلیل شد.