تغییرات هوشمندانه دنیزلی در ترکیب تراکتور
تغییرات هوشمندانه دنیزلی در ترکیب تراکتور
سرمربی تراکتور تغییرات هوشمندانه دنیزلی در ترکیب تیمش داشت.

به گزارش عصرتبریز، تراکتور آذربایجان در شرایطی موفق شد میزبان خود نساجی را با چهار گل شکست دهد که نسبت به بازی های گذشته، تغییراتی در ترکیب این تیم مشاهده می شد. این تغییرات که برخی از آنها از سر ناچاری و برخی نیز بنا به مسائل فنی صورت گرفته بود، روی هم ناثیر مثبتی روی بازی تیم دنیزلی داشت.

محمدرضا خانزاده بعد از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت مجددا به ترکیب تراکتور بازگشت. بازگشت خانزاده به ترکیب تراکتور، قابل پیش بینی ترین تغییر سرخ پوشان نسبت به چند بازی اخیر بود که بار دیگر زوج موفق خط دفاعی تیم دنیزلی را شکل داده بود.

سید احمد موسوی که بیشتر به‌عنوان بازیکن جانشین وارد بازی می‌شد، پس از عملکرد موفق در دیدار جام حذفی مقابل پاس همدان، برای نخستین بار در رقابت‌های لیگ برتر در ترکیب تراکتور حضور گرفت. استفاده از موسوی در ترکیب اصلی نشان داد که دنیزلی نگاه ویژه ای به تمامی بازیکنان خود دارد و هر بازیکنی می تواند با درخشش در تمرینات و فرصت هایی که به دست می آورد، به ترکیب اصلی راه یابد.

مهدی تیکدری که معمولا او را در ترکیب اصلی تراکتور در این فصل دیده ایم در بازی با نساجی هم فیکس بود. تیکدری اما در بازی با نساجی در پستی متفاوت به میدان رفت. در روزی که اشکان دژگه به دلیل مصدومیت حضور نداشت، تیکدری که جای خود را به موسوی داده بود، توانست به خوبی جای خالی هم تیمی باتجربه خود را پر کند.

ترکیب تراکتور