واکنش مخابرات آذربایجان‌شرقی به تجمع اعتراض‌آمیز کارکنان
واکنش مخابرات آذربایجان‌شرقی به تجمع اعتراض‌آمیز کارکنان
مدیرعامل مخابرات آذربایجان‌شرقی توضیحاتی درباره تجمع اعتراض‌آمیز کارکنان و بازنشستگان مخابرات استان ارائه کرد.

به گزارش عصرتبریز، یوسف شکوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در رابطه با تجمع اعتراض‌آمیز کارکنان و بازنشستگان مخابرات استان اظهار داشت: مشکلات صنفی که مد نظر کارکنان و بازنشستگان مخابرات استان بود به مخابرات ایران انعکاس یافت.

وی افزود: معترضان به نحوه محاسبه مبالغ دریافتی از بابت هزینه‌های رفاهی معترض بودند که این بحث با توجه به داشتن وجاهت سراسری و کلان کشور امکان اظهار نظر و یا رسیدگی در سطح استان وجود نداشت به همین دلیل به شرکت مخابرات ایران برای رسیدگی منعکس شد.

شکوری با اشاره به اینکه نحوه پرداخت‌ها و محاسبه آنها در سطح مدیریت شرکت ایران مصوب و اعمال می‌شود، تاکید کرد: مقرر شد، رسیدگی به درخواست همکاران مخابرات استان نیز در کارگروه رسیدگی به موارد صنفی کارکنان مخابرات مطرح و درباره آن تصمیم‌گیری شود.

شکوری اعلام کرد: موارد مطرح شده از سوی همکاران، موضوعات کاملا قابل حل بوده و نیازی به انجام اقدامات همکاران احساس نمی‌شد.

این مقام ارشد استان در حوزه ارتباطات مخابراتی با اعلام اینکه برداشت از مصوبات و آیین‌نامه‌ها گاها متفاوت و با ظن افراد صورت می‌گیرد، یادآور شد: دلیل بروز بعضی موارد از جمله آنچه همکاران مخابرات بر آن تاکید دارند همین برداشت‌های متفاوت می‌باشد که پیش‌بینی می‌شود به راحتی قابل حل و فصل باشد.

براساس این گزارش، کارکنان شرکت مخابرات آذربایجان‌شرقی دیروز (شنبه) در محوطه این شرکت در تجمعی ضمن اعتراض به بی‌توجهی مسوولان این شرکت به مطالبات برگزار کردند.

شرکت‌کنندگان در این اعتراض، اجرای کامل مفاد آیین‌نامه استخدامی و پرسنلی مصوب سال ۱۳۸۹ و پرداخت معوقات را خواستار شده و اذعان داشتند: در همین زمینه باید طرح طبقه‌بندی مشاغل متناسب با شرایط کارگران شاغل اعم از رسمی، قراردادی و شرکتی اجرا و تغییر وضعیت همکاران قراردادی در اسرع وقت صورت گیرد.