مترو ‌اولویت‌دارترین پروژه شهری در تبریز است‌
مترو ‌اولویت‌دارترین پروژه شهری در تبریز است‌
شهردار تبریز وجود مترو در شهر را یکی از شاخص های توسعه دانست و گفت: مترو ‌اولویت‌دارترین پروژه شهری در تبریز است‌.

به گزارش عصرتبریز، ایرج شهین باهر در آیین تجلیل از مشاوران، پیمانکاران، مهندسان و تلاشگران مترو اظهار داشت: شاید روزهایی سخت تر از این برای کشور نباشد اما ما توانستیم با همدلی و همراهی همه ایده آل ترین نتایج را از مترو بگیریم.

شهردار تبریز افزود: همه مسئولین، اعضای شورای شهر همدل و یکصدا بر این باورند که پروژه احداث مترو باید فعال و سرپا باشد که ماحصل آن موفقیت های امروز مترو است.

او با بیان اینکه در هیچ سطح مدیریتی استان و شهر تبریز مخالفتی برای توسعه مترو وجود ندارد، تصریح کرد: همه اعتقاد دارند که مهم ترین پروژه شهر تبریز پروژه مترو است و با اتحاد و همدلی کار را به پیش می برند.

شهردار تبریز برگزاری آیین تجلیل از دست اندرکاران مترو را “تابوشکنی” عنوان کرده و یادآور شد: در بیشتر پروژه ها، پس از افتتاح پیمانکاران و مشاوران فراموش می شوند و حتی گفته می شود که آنان پول گرفته اند و کار انجام داده اند درحالی که شیوه انجام کار مهم است و همه کار می کنند تا پول بگیرند.

ایرج شهین باهر افزود: فردی که کار را درست انجام می دهد و به موقع تحویل می دهد و متحمل مشکلات فراوانی می شود و بی پولی های مقطعی را متحمل می شود و دوام می آورد و همراهی و همکاری می کند و کارفرما را اذیت نمیکنند جای تقدیر و تشکر دارد.

شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود وجود مترو در شهر را یکی از شاخص های توسعه دانسته و خاطرنشان کرد: شهری که دومیلیون نفر جمعیت داشته باشد اما مترو نداشته باشد قطعاً شهری عقب افتاده است و ما مفختریم که در اجلاس های بین المللی در حضور شهرداران مطرح دنیا از وجود مترو در تبریز سخن گفته و بر آموزش های عمومی تاکید می کنیم.