تلاش جهادی برای بهره‌برداری از مترو تبریز ادامه یابد
تلاش جهادی برای بهره‌برداری از مترو تبریز ادامه یابد
استاندار آذربایجان شرقی بر استمرار تلاش جهادی برای بهره‌برداری ا پروژه قطار شهری تبریز تأکید کرد.

به گزارش عصرتبریز، محمدرضا پورمحمدی در آئین تجلیل از تلاشگران پروژه قطار شهری تبریز، با بیان اینکه خوداتکایی و استفاده بهینه از ظرفیت‌های داخلی، تنها راه پیروزی در مبارزه با دشمنان است، اظهار داشت: این امر محقق نمی‌شود مگر اینکه ذهنیت و تفکر «ما می‌توانیم» و «اراده انجام کار را داریم» در همه ایجاد شود و یک عزم عمومی در جامعه به وجود بیاید.

وی بر استمرار تلاش جهادی برای اجرای پروژه قطار شهری تبریز تأکید کرد و با اشاره به اینکه ۱۸ سال از آغاز این پروژه می‌گذرد، گفت: مترو جزو زیرساخت‌های اساسی و ضروری در شهرهای بزرگی مثل تبریز است که تأثیر مهمی در توسعه حمل‌ونقل عمومی دارد و خوشبختانه اجرای این پروژه در سال‌های اخیر شتاب خوبی گرفته است.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین از تلاش‌های جهادی مدیران، کارکنان، مهندسان و مشاوران پروژه قطار شهری تبریز قدردانی کرد و گفت: این تلاش‌ها باید به همین شکل ادامه یافته و به زودی شاهد استفاده شهروندان از تمام خطوط و ایستگاه‌های مترو در تبریز باشیم.

وی خاطرنشان کرد: به گفته مدیرعامل سازمان قطار شهری تبریز، در دهه فجر امسال اخبار خوشی در ارتباط با تکمیل خطوط مترو خواهیم شنید.