برق و آب روستاهای زلزله‌زده میانه وصل شد‌
برق و آب روستاهای زلزله‌زده میانه وصل شد‌
میانه - معاون سیاسی ‌فرماندار میانه ‌با بیان اینکه برق و آب روستاهای زلزله‌زده میانه وصل شد‌ه است، گفت: در مورد وصل گاز کمی با احتیاط رفتار می‌شود.

به گزارش عصرتبریز، رسول یعقوبی دقایقی با اشاره به اینکه خوشبختانه تلفات جانی در بخش ترکمنچای میانه، بیش از ۶ نفر اعلام شده نیست، اظهار داشت: ۲۰۰ رأس دام هم در این زلزله زیر آوار مانده و تلف شدند.

وی افزود: اغلب مصدومان این حادثه هم به صورت سرپایی درمان و ترخیص شدند.

معاون سیاسی و امنیتی فرماندار میانه و بخشدار ترکمنچای میانه با تقدیر از حضور به موقع نیروهای امدادی در صحنه زلزله، ابراز داشت: خوشبختانه این حضور به موقع باعث کاهش تلفات و امدادرسانی سریع به افرادی شد که از زیر آوار خارج شده بودند.

وی وضعیت راه‌های مناطق زلزله زده میانه را یادآور شد و گفت: همه راه‌های منتهی به روستاهای زلزله زده باز است و تردد نیروهای امداد رسان در جریان است.

یعقوبی وضعیت آب، برق و گاز روستاهای زلزله زده را هم مورد اشاره قرار داد و تاکید کرد: برق بخشی از روستای ورنکش مشکل داشت که وصل شد ولی در مورد وصل گاز کمی با احتیاط رفتار می‌شود تا صدمه‌ای به مردم وارد نشده و خسارتی وارد نکند و احتمال می‌دهم با بررسی خط لوله گاز و وضعیت منازل، تا یک ساعت گاز این روستا وصل شود.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر گزارش انفجار در ساعات اولیه زلزله در میانه، گفت: گزارش انفجار گاز از روستای ورزقان در ترکمنچای گزارش شده بود که خوشبختانه تلفات جانی در پی نداشته است.

بیشتر بخوانید:
۳۱۲ مصدوم و پنج فوتی بر اثر زلزله آذربایجان شرقی
نخستین تصاویر از زمین لرزه بامداد جمعه در میانه
دستور روحانی برای امدادرسانی به زلزله‌زدگان میانه