خودروهای ناقص تا یک ماه رفع کسری می‌شوند‌
خودروهای ناقص تا یک ماه رفع کسری می‌شوند‌
مدیرعامل ایران خودرو تبریز گفت: در صورت تأمین به موقع قطعات، تمامی خودروهای ناقص حداکثر یک ماه آینده یک ماه آینده رفع کسری می‌شوند‌.

به گزارش عصرتبریز، حمید حاجی‌زاد منصور در جریان بازدید مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از پارکینگ خودروهای صفر کیلومتر ایران خودرو تبریز، اظهار داشت: در حال حاضر ۲ هزار خودروی سمند و سورن تجاری‌سازی شده و منتظر بارگیری و ارسال به سوی نمایندگان فروش در سراسر کشور هستند.

وی در خصوص موجودی پارکینگ خودروهای سایت تبریز بیان کرد: هم اکنون موجودی پارکینگ این شرکت حدود ۷ هزارخودرو بوده که در صورت ارسال و تحویل ۲ هزار خودروی تجاری سازی شده این عدد به کمتر از ۵ هزار خودرو کاهش می‌یابد.

مدیرعامل ایران خودرو تبریز یادآور شد: روزانه ۳۰۰ دستگاه خودروی سمند رفع کسری قطعات شده و به پارکینگ بزرگ این شرکت هدایت می‌شوند.

حاجی‌زاد منصور گفت: میانگین تعداد قطعات کسری خودروی سمند قبل از این ۴۱ قطعه بوده که با پیگیری‌های صورت گرفته این تعداد به ۱۴ عدد تقلیل پیدا کرده است.

وی افزود: با تلاش شبانه‌روزی کارکنان و تعهدی که نسبت به مشتریان داریم، وضعیت آمار خودروهای کف(ناقص) به سرعت در حال کاهش است و مواردی همچون ماندگاری بیش از حد خودرو، عدم تجاری سازی محصول، کاهش تولید و تأمین قطعات مرتفع شده است.

مدیرعامل ایران خودرو تبریز گفت: هم اکنون تولید روزانه این شرکت ۳۰۰ دستگاه بوده که با تعامل سازنده با شرکت ساپکو و ایسیکو و همچنین رونق تولید سایت این تعداد به ۴۵۰ دستگاه خودرو افزایش خواهد یافت.

حاجی‌زاد منصور تأکید کرد: با توجه به زیرساخت‌های فنی و مهندسی ایجاد شده در داخل سایت، هم اکنون ایران خودرو تبریز ظرفیت و آمادگی کامل جهت تولید محصولات دیگر گروه صنعتی ایران خودرو را با تیراژ مناسب دارد.

وی در پایان به کسب سه ستاره کیفیت محصول سورن که مهرماه سال جاری از شرکت بازرسی کیفیت استاندارد ایران اخذ شده است اشاره کرد و افزود: این افتخار حاصل تلاش و کوشش تمامی پرسنل بوده که امید است با اخذ ستاره سوم سمند نیز برگ زرین دیگری بر دستاوردهای این شرکت افزوده شود.

سایت ایران خودرو تبریز باید صادرات و کسب بازار همسایگان را در اولویت قرار دهد

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو هم در این بازدید با بیان اینکه در سال ۹۶ سایت تبریز نزدیک به ۱۰۰ هزار دستگاه خودرو تولید کرده است گفت: شرکت‌هایی نظیر ایران خودرو تبریز باید در بازارهای خارج از کشور که نزدیک به حوزه خودرو هستند در بحث صادرات متمرکز شوند.

مقیمی بیان کرد: ترسیم برنامه منسجم ۵ ساله آینده این سایت باید به گونه ای عمل شود که آثار رشد و توسعه کمی و کیفی محصول و بهره وری کاملاً مشهود و ملموس باشد.

وی کسب سه ستاره کیفیت محصول سورن که اخیراً توسط شرکت بازرسی کیفیت استاندارد ایران به این شرکت اعطا شد را به همه دست اندرکاران و کارکنان مجموعه گروه صنعتی ایران خودرو تبریک گفت.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در ادامه به حل مسائل و مشکلات بین سازمانی اشاره کرد و گفت: امروز باید جهادی فکر کرده و جهادی عمل کنیم. با روحیه اقتصاد مقاومتی می‌توان با مسائل و مشکلات مقابله کرد.

وی در پایان سخنان خود یادآور شد: امروز در جبهه ای واقع شدیم که همانند زمان جنگ کسانی آمدند و رفتند که توانستند با غیرت تمام جنگ ۸ ساله را به پیروزی برسانند. پس وظیفه ما هم این است که در راه خدمت به صنعت و تولید کشور جان فشانی کنیم.