کرایه تاکسی‌های اینترنتی افزایش نمی‌یابد
کرایه تاکسی‌های اینترنتی افزایش نمی‌یابد
نرخ کرایه دو شرکت تاکسی‌های اینترنتی بدلیل اینکه به رانندگان آنها سهمیه بنزین تعلق گرفته، افزایش نخواهد یافت.

به گزارش عصرتبریز، نرخ کرایه دو شرکت تاکسی‌های اینترنتی بدلیل اینکه به رانندگان آنها سهمیه بنزین تعلق گرفته، افزایش نخواهد یافت.

در همین ارتباط شرکت اسنپ در اطلاعیه ای اعلام کرد با توجه به آغاز سهمیه بندی بنزین، و مطابق اطلاعیه شرکت ملی پالایش و پخش فراورده‌های نفتی و تایید وزارت کشور، به اطلاع می رسانیم که به رانندگان تاکسی‌های اینترنتی سهمیه بنزین تعلق می‌گیرد. براین اساس از امروز ۲۴ آبان ماه، هزینه بنزین کاربران راننده فعال در تاکسی‌های اینترنتی بر اساس کارکرد ماهانه، به قیمت دولتی محاسبه و ما به‌التفاوت آن به کارت بانکی آنها واریز می‌شود.

این اطلاعیه حاکی است: همچنین نرخ کرایه‌های تاکسی‌های اینترنتی هیچگونه تغییری نداشته و کاربران راننده می‌توانند بدون نگرانی از افزایش قیمت بنزین مثل همیشه به فعالیت خود ادامه دهند.

شرکت اینترنتی تپ‌سی نیز در اطلاعیه جداگانه‌ای با تایید این موضوع، اعلام کرد: پیرو انتشار خبر سهمیه‌بندی بنزین و طبق اعلام شرکت ملی پالایش و پخش فراورده‌های نفتی و تایید وزارت کشور، به اطلاع می‌رسانیم: سهمیه‌ بنزین به رانندگان تاکسی‌های آنلاین تعلق می‌گیرد.

در این اطلاعیه آمده است: با توجه به اختصاص سهمیه به تاکسی‌های آنلاین، قیمت سفرها تغییری نخواهد کرد» . جزئیات این موضوع شامل شرایط دریافت سهمیه و نحوه تخصیص آن به رانندگان تاکسی‌های آنلاین، متعاقبا اعلام خواهد شد.