ثبت‌نام ۴۰ داوطلب برای مجلس در آذربایجان‌شرقی
ثبت‌نام ۴۰ داوطلب برای مجلس در آذربایجان‌شرقی
رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی از ثبت‌نام ۴۰ داوطلب انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۱۳ حوزه انتخابیه استان خبر داد.

به گزارش عصرتبریز، علیار راستگو ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: در پایان نخستین روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات مجلس، ۳۲ نفر در حوزه‌های انتخابیه استان ثبت‌نام کرده بودند که این آمار تا ظهر امروز به ۴۰ نفر رسیده است.

وی افزود: چهار نفر از داوطلبان ثبت‌نام شده زن و بیشتر آنها دارای مدرک کارشناسی ارشد هستند و تاکنون نیز دو نفر با مدرک دکترا ثبت‌نام کرده‌اند.

راستگو ادامه داد: تاکنون ۱۷ نفر در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو، ۴ نفر در حوزه میانه و در بقیه حوزه‌ها نیز کمتر از این تعداد ثبت‌نام کرده‌اند.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی از داوطلبان ثبت‌نام در انتخابات مجلس خواست تا هنگام مراجعه به فرمانداری‌های مرکز حوزه‌های انتخابیه، اصل مدارک لازم را به همراه داشته باشند و ثبت‌نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنند.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، دوم اسفند ماه امسال برگزار می‌شود و استان آذربایجان‌شرقی با ۲۱ شهرستان، دارای ۱۳ حوزه انتخابیه و ۱۹ کرسی نمایندگی در خانه ملت است.