افتتاح نخستین هتل آپارتمان سالمندی در آذربایجان‌شرقی
افتتاح نخستین هتل آپارتمان سالمندی در آذربایجان‌شرقی
نخستین هتل آپارتمان سالمندی آذربایجان‌شرقی با حضور کاظم‌زاده، مدیریت بحران سازمان بهزیستی کشور در محل مؤسسه خیریه خواجه نصیر مراغه افتتاح شد.

به گزارش عصرتبریز، محسن ارشدزاده در آیین افتتاح این هتل آپارتمان اظهار داشت: این مجموعه در سال ۹۵ با مساحت ۲۳۰۰ متر مربع کلنگ زنی و در پایان سال ۹۷ تکمیل و تجهیز شده بود که امروز شاهد افتتاح آن هستیم.

او ادامه داد: کل اعتبار این پروژه ۳ میلیارد و پانصد میلیون تومان بوده است که تمامی آن توسط خیر خوشنام مراغه‌ای حاج حیدر بلوغی پرداخت شده است و در حال حاضر ارزش این مجموعه به بیش از ۵ میلیارد تومان می رسد.

مدیرکل بهزیستی استان همچنین با اشاره به ظرفیت پذیرش این هتل آپارتمان تأکید کرد: این هتل آپارتمان ۵۰ تختخوابی بوده می تواند در اختیار آنها قرار بگیرد؛ همچنین زوج های سالمند می توانند از سوییت های دو تختخوابی این مجموعه که کلیه امکانات رفاهی را دارا می باشد، استفاده نمایند.

او خاطرنشان کرد: عمده هدف ما در مجموعه بهزیستی نشان دادن یک کار خیر از سوی مردم مراغه بود که در راستای سیاست های بهزیستی در واگذاری مراکز نگهداری سالمندان به بخش های خصوصی و خیریه می باشد و هر سالمندی که نیاز به خدمات ویژه دارد و خواستار امکانات رفاهی است، می تواند از امکانات این مرکز بهره‌مند شود.