“برنامه خانواده” در شبکه استانی صدای مرکز آذربایجان شرقی
“برنامه خانواده” در شبکه استانی صدای مرکز آذربایجان شرقی

عصر تبریز: “خانواده” عنوان برنامه ای است از شبکه استانی صدای مرکز آذربایجان شرقی که هر روز به صورت زنده به مدت ۶۰ دقیقه تهیه و پخش می شود. تمامی موضوعات این برنامه در زمینه حفظ خانواده ایرانی- اسلامی است و در آن کارشناسان حوزه های مختلف، مسائل و موضوعاتی که خانواده ها با آن […]

عصر تبریز: “خانواده” عنوان برنامه ای است از شبکه استانی صدای مرکز آذربایجان شرقی که هر روز به صورت زنده به مدت ۶۰ دقیقه تهیه و پخش می شود. تمامی موضوعات این برنامه در زمینه حفظ خانواده ایرانی- اسلامی است و در آن کارشناسان حوزه های مختلف، مسائل و موضوعاتی که خانواده ها با آن مواجه هستند را بررسی می کنند.

تربیت کودک، آسیب های اجتماعی و روش های مقابله با آن، تشکیل، تحکیم ، تکریم و تعالی خانواده با بهره‌گیری از چهار مؤلفه دین، اخلاق، امید و آگاهی، معیارهای انتخاب همسر ، سن ازدواج، حقوق و قوانین مربوط به خانواده ، شناخت قبل از ازدواج و… از جمله موضوعاتی است که در این برنامه به آنها پرداخت می شود.

هدف از تولید این برنامه ارائه پیام‌هایی است که تسریع در تشکیل خانواده و تحکیم آن را موجب شود.

فرخنده تبر سخن و پریسامحمدی تهیه کننده، لیلی مرتضویان گوینده و نویسنده ، سالک، یوسفی، مرسلی و سعادتی صدابرداران، مریم سربخشیان، زهراپوریامهر و داریوش رضوان گزارشگران برنامه خانواده هستند.

گفتنی است برنامه خانواده هر روز ساعت ۹ صبح به غیر از جمعه ها  و روزهای تعطیل مهمان خانه های شنوندگان رادیوست.