مشارکت ۱۱۰ فعال رسانه‌ای آذربایجان‌شرقی در جشنواره ابوذر
مشارکت ۱۱۰ فعال رسانه‌ای آذربایجان‌شرقی در جشنواره ابوذر
دبیرخانه سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر آذربایجان‌شرقی از مشارکت ۱۱۰ نفری اهالی رسانه استان از ۴۰ رسانه در این جشنواره خبر داد.

به گزارش عصرتبریز، با پایان مهلت ۲۵ روزه پذیرش آثار، دبیرخانه سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر آذربایجان‌شرقی از مشارکت ۱۱۰ نفری اهالی رسانه استان از ۴۰ رسانه اعم از خبرگزاری ها، پایگاه های خبری، روزنامه ها و نشریات ملی و محلی و نیز صفحات فضای مجازی خبر داد.

پذیرش بالغ بر ۵۰۰ اثر در ۹ قالب، ۶ محور و دو بخش ویژه جشنواره حکایت از استقبال خوب خبرنگاران، عکاسان، گزارشگران، روزنامه نگاران و فعالان رسانه‌ای آذربایجان‌شرقی از این جشنواره که محدودیت پذیرش ۶ اثر از هر شرکت کننده را در این دوره به شرایط خود اضافه کرده است؛ دارد.

دبیرخانه جشنواره رسانه‌ای ابوذر سازمان بسیج رسانه آذربایجان‌شرقی همچنین از تعیین ۶۰ اثر بر اساس دستورالعمل مدون برای راهیابی به پنجمین جشنواره ملی ابوذر خبر داده تا اهالی رسانه آذربایجان‌شرقی چشم به راه خبر موفقیت همکارانشان در این جشنواره ملی هم باشند.

بر اساس تصمیم شورای سیاستگذاری، چند تن از کارشناسان شاخص ملی به هیئت داوران سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر آذربایجان‌شرقی اضافه شده و برای جلوگیری از پیش آمدن هرگونه شائبه جانبداری از حضور مدیران رسانه های استان در هیئت داوران خودداری میشود.

گفتنی است ۲۱ دی ماه و اول بهمن ماه به ترتیب تاریخ احتمالی برگزاری آیین اختتامیه مرحله استانی و ملی جشنواره ابوذر سال جاری است.