تجلیل از ۱۲ اثر برتر سومین جشنواره ابوذر آذربایجان‌شرقی
تجلیل از ۱۲ اثر برتر سومین جشنواره ابوذر آذربایجان‌شرقی

مسوول سازمان بسیج رسانه آذربایجان‌شرقی گفت: ۱۲ اثر برتر و ۳۶ اثر شایسته تقدیر سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان با حضور مسوولان ارشد استان برگزار می‌شود.

به گزارش عصرتبریز، رامین نظامی‌خواه در گفت‌وگو با خبرنگاران از برگزاری مراسم اختتامیه سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان از ساعت ۹:۳۰ صبح فردا جمعه ۲۵ بهمن‌ماه در محل تالار خاقانی خانه فرهنگ تبریز خبر داد و اظهار داشت: با حضور مسوولان ارشد استان از جمله نماینده معزز ولی فقیه و امام جمعه محبوب تبریز، استاندار محترم و فرمانده سپاه عاشورا از برگزیدگان جشنواره تجلیل خواهد شد.

وی افزود: هیات داوران جشنواره ۱۲ اثر برتر و ۳۶ اثر شایسته تقدیر را از میان حدود ۵۵۰ اثر پذیرفته شده در جشنواره برگزیده‌اند.

درخشش ستاره‌های آذربایجان‌شرقی در سپهر رسانه‌ای ایران

نظامی‌خواه گفت: ۲ عنوان برتر کسب شده توسط اهالی رسانه آذربایجان‌شرقی در مرحله ملی جشنواره ابوذر، استانمان را در زمره برترین‌های امسال ابوذر قرار داده است.

لوح سپاس برای تمام صاحبان آثار

وی مشارکت قریب به ۱۳۰ نفر از همکاران حدود ۵۰ رسانه استان اعم از مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه خبری را یادآور شده و از اهدای لوح سپاس به تمام شرکت‌کنندگان جشنواره در مراسم اختتامیه خبر داد.

برنامه‌ریزی برای ثبت خاطره‌ای ماندگار در صبح جمعه زمستانی

وی، اجرای استندآپ کمدی و موسیقی در آستانه سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س)، پخش کلیپ کوتاهی در خصوص شخصیت جناب ابوذر غفاری به‌عنوان الگوی حق‌جویی و حق‌گویی، تجلیل از چهار تن از فعالان فرهنگی و رسانه‌ای جبهه انقلاب و قرائت بیانیه هیات داوران و عکس یادگاری دسته جمعی شرکت‌کنندگان را از قسمت‌های پیش‌بینی شده در مراسم این اعلام کرد.

گردآوری آثار برتر در قالب ویژه‌نامه

مسوول سازمان بسیج رسانه آذربایجان‌شرقی، متذکر شد: بدیهی است، طبق روال مرسوم جشنواره‌ها، اسامی برگزیدگان پیش از مراسم اختتامیه اعلام نخواهد شد اما دبیرخانه جشنواره در نخستین فرصت، آثار منتخب را در قالب ویژه‌نامه‌ای گردآوری و منتشر خواهد کرد.

۲۰ میلیون جایزه نقدی برای برگزیدگان

نظامی‌خواه مجموع جوایز نقدی برگزیدگان این جشنواره را ۲۰ میلیون تومان اعلام کرده و گفت: صد البته که وسع ما برای تجلیل از همکاران ساعی و خوش ذوق محدود و ناچیز است.

وی با تقدیر از همکاری نهادها و ارگان‌های مشارکت‌کننده در جشنواره ادامه داد: جا دارد خداقوت جانانه‌ای به همکاران دبیرخانه، اعضای شورای سیاستگذاری و هیات داوران جشنواره و تمامی اساتید و دوستان بزرگواری که طی مدت چند ماه گذشته بسیجی‌وار راهنما و یاریگرمان بوده‌اند؛ عرض کنم.

سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر آذربایجان‌شرقی با رونمایی از پوستر فراخوان همزمان با هفته بسیج کلید خورد و پذیرش آثار منتشره در رسانه‌های اجتماعی علاوه بر رسانه‌های جمعی و نیز اعمال تغییراتی در محورهای جشنواره از جمله افزودن موضوعات ورزشی را می‌توان از جمله نکات قابل اشاره آن دانست. اضافه شدن اساتید و کارشناسان ملی به هیات داوران جشنواره برای پرهیز از هر نوع شائبه جانبداری در انتخاب آثار برتر نیز دیگر نقطه قوت این جشنواره بود که فردا با برگزاری آیین اختتامیه و معرفی نفرات برگزیده به کار خود پایان می‌دهد.