برای بارش بی‌سابقه تمهیدات جدیدی اتخاذ شود
برای بارش بی‌سابقه تمهیدات جدیدی اتخاذ شود
رئیس شورای شهر تبریز با بیان این‌که باید برای مواقع بارش بی‌سابقه تمهیدات جدیدی اتخاذ شود، گفت: امیدواریم دیگر شاهد مشکلات نباشیم.

به گزارش عصرتبریز، شهرام دبیری در صحن علنی شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به بارش‌های اخیر برف در تبریز، گفت: این بارش‌ها موجب ذخیره شدن آب برای بهار و افزایش عمق آب دریاچه ارومیه شد.

وی افزود: بارش برف بی‌سابقه موجب شد کارگران خدمات شهرداری که شبانه روزی کار می‌کردند، نتوانند به نحو احسن به شهروندان خدمات رسانی کنند و مشکلات اخیر باعث نارضایتی شهروندان شد که از شهروندان عزیز عذرخواهی می‌کنم.

وی با تاکید براین‌که شهروندان و سایر دستگاه‌ها نیز در مواقع بحرانی‌ نیز باید به کمک مدیریت‌ شهری بیایند تا هرچه سریع‌تر مشکلات رفع شود، گفت: امیدواریم با برنامه ریزی از تکرار مشکلات ناشی از بارش برف جلوگیری شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز ضمن تبریک ولادت حضرت زهرا و روز مادر، گفت: مادر مظهر عشق،علاقه و از خود گذتشگی است که باید در زمان حیات، قدردان زحمات مادران باشیم.

وی در بخش دیگر سخنان خود، با اشاره به قیام ۲۹ بهمن مردم تبریز، گفت: مردم تبریز در این روز نشان‌ دادند که همواره پیشرو سایر شهرها هستند و این نشان دهنده اولین‌ بودن تبریز در تمامی زمینه ها است.

وی با اشاره به نقش مردم آذربایجان در انقلاب اسلامی، تاکید کرد: این قیام مسیری برای پیروزی انقلاب اسلامی و اولین حلقۀ زنجیره‌ای بود که قیام ۱۹ دی قم را به قیام‌های پی در پی ایران زمین متصل کرد.

دبیری همچنین با اشاره به بررسی بودجه سال ۹۹ در مرکز پژوهش‌های شورای شهر از زحمات محمدباقربهشتی و اعضای کمیسیون‌های کمک کننده در بررسی بودجه قدردانی کرد و از اعضای و کمیسیون‌ها خواست تا به صورت جدی در این، زمینه فعال باشند.