افزایش خدمات الکترونیک شهرداری تبریز در راستای شفافسازی امور
مدیرکل بازرسی و نظارت شهرداری تبریز از افزایش خدمات الکترونیک شهرداری ازطریق سامانههای شفافیت و در راستای شفافسازی امور و کاهش فساد خبر داد.
ثبت چهار هزار تماس با سامانه ۱۳۷ طی دو روز
مدیرکل بازرسی، ارزشیابی و رسیدگی به شکایات شهرداری تبریز گفت: طی روزهای پنجشنبه و جمعه گذشته، بیش از چهار هزار تماس از سوی شهروندان با سامانه ۱۳۷ ثبت شده است.
راه اندازی اپلیکیشن ۱۳۷ جهت ارائه شکایات و انتقادات شهروندان
مدیرکل بازرسی و ارزشیابی شهرداری تبریز از راه اندازی اپلیکیشن ۱۳۷ جهت ارائه شکایات و انتقادات شهروندان خبر داد.