دوشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۳ - ۳:۵۰
افزایش خدمات الکترونیک شهرداری تبریز در راستای شفاف‌سازی امور 9 آذر 1400
مدیرکل بازرسی و نظارت شهرداری تبریز خبر داد؛

افزایش خدمات الکترونیک شهرداری تبریز در راستای شفاف‌سازی امور

مدیرکل بازرسی و نظارت شهرداری تبریز از افزایش خدمات الکترونیک شهرداری ازطریق سامانه‌های شفافیت و در راستای شفاف‌سازی امور و کاهش فساد خبر داد.

ثبت چهار هزار تماس با سامانه ۱۳۷ طی دو روز 6 دی 1399
مدیرکل بازرسی شهرداری تبریز خبر داد؛

ثبت چهار هزار تماس با سامانه ۱۳۷ طی دو روز

مدیرکل بازرسی، ارزشیابی و رسیدگی به شکایات شهرداری تبریز گفت: طی روزهای پنجشنبه و جمعه گذشته، بیش از چهار هزار تماس از سوی شهروندان با سامانه ۱۳۷ ثبت شده است.

راه اندازی اپلیکیشن ۱۳۷ جهت ارائه شکایات و انتقادات شهروندان 17 آذر 1399

راه اندازی اپلیکیشن ۱۳۷ جهت ارائه شکایات و انتقادات شهروندان

مدیرکل بازرسی و ارزشیابی شهرداری تبریز از راه اندازی اپلیکیشن ۱۳۷ جهت ارائه شکایات و انتقادات شهروندان خبر داد.