داستان استوکس و اروین همچنان ادامه دارد!
داستان استوکس و اروین همچنان ادامه دارد!
با صحبت‌های اخیر نماینده مالک باشگاه تراکتور مشخص شد که پرونده دو بازیکن خارجی این تیم همچنان باز است.

به گزارش عصرتبریز، پس از اینکه اعلام شد آنتونی استوکس و لی اروین باشگاه تراکتور را به پرداخت غرامت محکوم کرده‌اند، هواداران تراکتور بسیار شوکه شدند چرا که مسئولان باشگاه با قطعیت اعلام کرده بودند که این دو بازیکن را محکوم کرده و به‌زودی از آن‌ها غرامت دریافت خواهند کرد. اما نه تنها این اتفاق نیفتاد بلکه این استوکس و اروین بودند که تراکتور را محکوم کردند.

در واکنش به این اتفاق، باشگاه تراکتور اعلام کرد که با پیگیری موضوع از وکیلی که در انعقاد قرارداد استوکس نقش داشته شکایت کرده‌اند چرا که او را عامل این اتفاق می‌دانستند. در همین راستا، بهداد بیات، نماینده مالک باشگاه تراکتور در گفت‌وگو با مهر از پیگیری دو پرونده یاد شده صحبت کرده و ابراز اطمینان کرد که نتایج خوبی در این مورد به‌زودی حاصل خواهد شد.

وی درباره روند لایحه دفاعی ارائه‌شده از سوی این باشگاه به دادگاه عالی ورزش بابت آنتونی استوکس تاکید کرد:

وقتی به وکلای پرتغالی جدید خودمان نشان دادیم که چگونه در این پرونده و در فیفا محکوم شدیم شوکه شدند. آن‌ها مانده‌اند چطور «لودویک دلچات» وکیل سابق باشگاه تراکتور حاضر به ارائه مستندات درباره استوکس نشده است تا محکومیتی این‌چنین نصیب‌مان شود.

نماینده مالک باشگاه تراکتور راجع به دلچات تصریح کرد:

از او در دادگاه داخلی سوئیس شکایت کردیم. باید پاسخگو باشد. نمی‌خواهم فعلاً اسمی جز اشتباه روی عملکرد او بگذارم اما باید همه چیز شفاف شود.

بیات راجع به رسیدگی به پرونده «لی اروین» تصریح کرد:

در حال آماده کردن لایحه دفاعی این بازیکن برای ارائه به دادگاه CAS هستیم. معتقدیم در این پرونده نیز می‌توانیم از حقوق خودمان دفاع کنیم.