سیاست مدیریت شهری توسعه و ترویج ورزش است
سیاست مدیریت شهری توسعه و ترویج ورزش است
شهردار تبریز در آیین اختتامیه المپیاد ورزشی آتش نشانان کشور گفت: سیاست مدیریت شهری تبریز توسعه و ترویج ورزش است. زیرا ورزش کم هزینه ترین راه گسترش سلامت در بین اقشار مختلف جامعه من جمله کارگران و کارمندان است.

به گزارش عصرتبریز به نقل از شهریار، یعقوب هوشیار در آیین بهره‌برداری از ۱۱ پروژه‌ عمرانی و خدماتی شهرداری تبریز و اختتامیه سیزدهمین المپیاد عملیاتی ورزشی آتش‌نشانان کشور که با حضور مدیرکل محیط زیست سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور، رئیس و اعضای شورای شهر و مدیران شهرداری برگزار شد، گفت: ورزش تنها موضوعی است که با صرف کمترین هزینه می‌تواند باعث ارتقا سلامت و رفاه بیشتر شهروندان در تمام رده های سنی ایجاد کند.

شهردار تبریزخاطر نشان کرد : مجموعه آتش‌نشانی تبریز و شاغلان این حوزه، مثل همیشه پیشروان تمامی آیتم‌های شرافت و شجاعت جامعه هستند که در تمام اتفاقات و عرصه‌های مختلف برای تامین آسایش مردم از جان گذشتگی و ایثارگری می‌کنند.

وی افزود: تمامی موفقیت ها و رویدادهای شهر تبریز را مرهون وفاق و همدلی تمامی مسئولان استانی و شهری می‌دانیم.

هوشیار تصریح کرد: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب مسئولین خادم و نوکر مردم هستند و مخلص کلام نیز این است که ما همه در خدمت همه مردم باشیم.

هوشیار در پایان افزود: پیشنهاداتی در حوزه ورزش در هفته آینده به مجمع شهرداران کلانشهرهای کشور ارائه خواهیم کرد.

گفتنی است به مناسبت هفته وحدت غیر از خرید و افزایش ۱۵۶ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس به ناوگان حمل و نقل عمومی تبریز، ۱۱ پروژه‌ عمران و خدماتی شهرداری تبریز شامل: تقاطع غیرهمسطح شهید فلاحی، ایستگاه‌های ۱۵ و ۱۶ مترو، فرهنگسرای کودک منطقه ۲، ساختمان پلیس منطقه ۵، پارک رز منطقه ۹، خیابان استاد محمد عابدی منطقه ۹، پروژه اسد گؤلی، ستاد فرماندهی کل آتش‌نشانی، چند پروژه آسفالت و بهسازی و پیاده‌رو سازی با هزینه ۸۵۷ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.