رویداد «تبریز۲۰۱۸» رویداد بسیار موفقی است/ اختصاص مجله شماره جولای ۲۰۱۸ تورکیش ایرلاینز به تبریز
رویداد «تبریز۲۰۱۸» رویداد بسیار موفقی است/ اختصاص مجله شماره جولای ۲۰۱۸ تورکیش ایرلاینز به تبریز
قائم‌مقام وزیر فرهنگ و گردشگری ترکیه گفت: رویداد «تبریز۲۰۱۸» رویداد بسیار موفقی است و امیدوارم آورده‌های بسیاری به‌همراه داشته باشد.

به گزارش عصرتبریز، قائم‌ مقام وزیر فرهنگ و گردشگری ترکیه که برای شرکت در مراسم افتتاح رویداد «تبریز۲۰۱۸» به این شهر سفر کرده بود، در دیدار با علی‌اصغر مونسان، معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌ فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری ایران گفت: رویداد «تبریز۲۰۱۸» رویداد بسیار موفقی است و امیدوارم «تبریز۲۰۱۸» برای تبریز آورده‌های بسیاری در حوزه گردشگری به‌همراه داشته باشد.

آری‌سوی با اشاره به اختصای مجله شماره جولای خطوط هوایی ترکیه (تورکیش ایرلاینز) به شهر تبریز، تصریح کرد: تورکیش ایرلاینز مجله شماره جولای ۲۰۱۸ خود را که بین مسافران توزیع می‌شود به تبریز و معرفی این شهر اختصاص داده است، این مجله در ۲۹۰ هزار نسخه چاپ و توزیع می‌شود و می‌تواند ظرفیت خوبی برای معرفی تبریز به مردم سایر کشورها باشد.

او با اشاره به روابط خوب میان ترکیه و ایران تصریح کرد: مردم ترکیه بیشتر با شهرهای تبریز، اصفهان، شیراز و تهران آشنا هستند. ما سفر به ایران و تشویق مردم ترکیه برای سفر به ایران را در دستور کار خود قرار داده‌ایم، تا بتوان میزان تبادل گردشگر بین دو کشور را به موازنه رساند. ما تلاش می‌کنیم ایران را هر چه بهتر و بیشتر به مردم کشور خود معرفی کنیم.

قائم‌ مقام وزیر فرهنگ و گردشگری ترکیه با بیان این‌که آنکارا علاقه‌مند است تجربیات خود در حوزه گردشگری را در اختیار ایران قرار دهد بر لزوم مشارکت سرمایه‌گذاران ترکیه‌ای در توسعه زیرساخت‌های گردشگری در ایران تأکید کرد.

علی‌اصغر مونسان، معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری ایران نیز در این دیدار گفت: امیدوارم رویداد «تبریز۲۰۱۸» باعث شود که گردشگران بیشتری از ترکیه به ایران و شهر تبریز سفر کنند. تقاضا دارم شما نیز در کشور خود بر روی این مسئله تأکید داشته باشید.

انتهای پیام/