موج فوتبال در شبکه سهند
موج فوتبال در شبکه سهند

عصر تبریز: موج فوتبال عنوان برنامه ای است از شبکه استانی سیمای مرکز آذربایجان شرقی که به تهیه کنندگی احد محمود نسب هر هفته با موضوع ورزش از شبکه استانی سهند تهیه و پخش می شود. این برنامه که سالهاست فوتبال استان را همراهی می کند، سعی دارد هر آنچه در فوتبال استان اعم از […]

عصر تبریز: موج فوتبال عنوان برنامه ای است از شبکه استانی سیمای مرکز آذربایجان شرقی که به تهیه کنندگی احد محمود نسب هر هفته با موضوع ورزش از شبکه استانی سهند تهیه و پخش می شود.

این برنامه که سالهاست فوتبال استان را همراهی می کند، سعی دارد هر آنچه در فوتبال استان اعم از بازیها، مشکلات، زمان بندی، نقل و انتقالات و غیره رخ می دهد را به مردم ورزش دوست استان اطلاع رسانی کند.

در این برنامه مسئولان عرصه فوتبال با حضور در استودیو مسائل پیش روی فوتبال را بررسی و برنامه های آینده تیم ها را به مردم بیان می کنند.

بحث های کارشناسی، بررسی رویدادهای فوتبال در هفته های گذشته، بحث داوری بازیها و حاشیه های دیدارهای تیم های فوتبال استان از جمله بخش های این برنامه می باشد.

محمد باقر وثوقی کارگردان، ابراهیم محمدی ـ مجید حسن زاده و محمد اسماعیلی تصویربرداران و میلاد وطن پرست مجری برنامه موج فوتبال هستند.

گفتنی است موج فوتبال هر هفته روزهای یکشنبه بعد از خبر ترکی ساعت ۲۳:۴۵  به مدت ۷۵ دقیقه از شبکه سهند پخش می شود.