پست آذربایجان‌شرقی به عنوان رتبه برتر معرفی شد
پست آذربایجان‌شرقی به عنوان رتبه برتر معرفی شد
اداره کل پست استان آذربایجان‌شرقی بعنوان دستگاه اجرایی دارای خدمات برتر در استان معرفی شد.

به گزارش عصرتبریز، آئین اختتامیه بیست و یکمین جشنواره شهید رجایی و تجلیل از دستگاه‌ها و مدیران منتخب استان با حضور استاندار آذربایجان شرقی و نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی برگزار شد.

در این آئین مدیران و دستگاه‌های منتخب استان که براساس شاخص‌های عمومی و اختصاصی موفق به کسب بیشترین امتیاز در جشنواره شهید رجایی شده بودند مورد تقدیر قرار گرفتند.

در بخش مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی، شرکت آب و فاضلاب شهری استان، اداره کل بیمه سلامت، اداره کل امور مالیاتی، اداره کل آموزش و پرورش و اداره کل راه و شهرسازی استان به عنوان دستگاه‌های منتخب معرفی و از مدیران آنها تجلیل شد.

در بخش شاخص‌های اختصاصی نیز ادارات کل امور اقتصادی و دارایی، بهزیستی و امور عشایر استان به عنوان دستگاه‌های برتر معرفی شدند.

ادارات کل دامپزشکی و زندان‌های استان و شرکت برق منطقه‌ای آذربایجان نیز در بخش شاخص‌های عمومی به‌عنوان دستگاه‌های برتر شناخته شدند.

همچنین ادارات کل پست استان، گمرک تبریز و فرودگاه‌های استان و دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تبریز به عنوان دستگاه‌های اجرایی دارای خدمات برتر معرفی شدند.

ادارات کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و شرکت توزیع نیروی برق تبریز هم بیشترین  رشد امتیاز را نسبت به سال گذشته کسب کردند.

در این مراسم  مجید خدابخش با اهدای تندیس جشنواره و لوح تقدیر به پوربزرگ، مدیرکل پست استان، اداره کل پست استان را به عنوان دستگاه برتر معرفی کرد.