راه‌های اصلی و فرعی استان آذربایجان‌شرقی باز است
راه‌های اصلی و فرعی استان آذربایجان‌شرقی باز است
سرپرست پلیس راه استان آذربایجان‌شرقی گفت: با وجود بارش برف رفت و آمد خودروها در همه راه های فرعی و اصلی استان در جریان است.

به گزارش عصرتبریز، سرهنگ رضا کریمی‌نژاد با اشاره به بارش برف در آذربایجان‌شرقی اظهار داشت: با وجود بارش برف رفت و آمد خودروها در همه راه های فرعی و اصلی استان در جریان است.

وی افزود : بارش شدید برف به همراه کولاک موجب بسته شدن مقطعی آزاد راه تبریز- زنجان شد که با تلاش نیروهای راهداری ، پلیس راه و هلال احمر بازگشایی شد.

سرپرست پلیس راه استان آذربایجان‌شرقی در ادامه خاطر نشان کرد: با توجه به بارش سنگین برف برخی از راه‌های روستایی شهرستان‌های چاراویماق، هشترود و بستان آباد بسته است.

کریمی‌نژاد با تاکید بر اینکه مسافرین و رانندگان از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند،ابراز کرد: در صورت ضرورت سفر، رانندگان قبل از حرکت از سلامت برف پاک کن و سیستم گرمایشی خودرو اطمینان حاصل کرده و زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

سرپرست پلیس راه استان آذربایجان‌شرقی با اشاره به اجرای طرح نوروزی پلیس هم گفت: نیروهای پلیس راه استان در ۴ ایستگاه و ۱۴ پاسگاه در راه‌های ارتباطی حضور دارندکه ۱۱۰ تیم گشتی پلیس راه استان در اجرای طرح امداد نوروزی و با هدف ارائه خدمات به مسافران در مناطق حادثه خیز محورهای مواصلاتی مستقر هستند.

  • منبع خبر: تسنیم