پیگیری اظهارنظر حاشیه‌ساز یکی از مسئولان شهر قزوین درباره تبریز
پیگیری اظهارنظر حاشیه‌ساز یکی از مسئولان شهر قزوین درباره تبریز
مسئول بسیج رسانه آذربایجان‌شرقی در تماس با محمد کشاورز، مسئول بسیج رسانه استان قزوین به پیگیری اظهار نظر حاشیه‌ساز مسئول مرکز ساماندهی متکدیان قزوین پرداخت.

به گزارش عصرتبریز، رامین نظامی‌خواه امشب در این تماس تلفنی، با اشاره به سبقه تبریز بعنوان شهر بدون گدا و الگوی موفق اقدامات مردمی و خیرخواهانه برای مقابله با پدیده زشت تکدی‌گری که بارها مورد تمجید بزرگان و دلسوزان قرار گرفته است؛ گفت: اظهارنظرهای ناصواب و حساسیت‌بر‌انگیز نباید جایی در رسانه‌ها بخصوص رسانه‌های جبهه انقلاب داشته باشد.

وی خواستار انتشار توضیحات اصلاحی و تکمیلی لازم در این خصوص در رسانه‌های قزوین برای رفع سوتفاهمات پیش‌آمده شد.

این کارشناس رسانه و ارتباطات تاکید کرد: ارتقای سواد رسانه‌ای مسئولان برای دقت در اظهار‌نظرهای خود و توجه به حساسیت‌های مختلف فرهنگی اجتماعی، ضرورتی انکارناپذیر است؛ به ویژه آنکه عوامل دشمن نیز در کمین نشسته‌اند تا کوچکترین موضوعی را تبدیل به تکه‌ای از پازل عملیات روانی خود کرده و با نفرت‌پراکنی به اعتماد و آرامش عمومی ضربه بزنند.

محمد کشاورز نیز در این تماس دوستانه، قول پیگیری موضوع را داده و گفت: ساماندهی متکدیان اقدام مهمی است که نباید با حاشیه‌های بیهوده از مسیر اصلی خود خارج شود.

وی تصریح کرد: دو استان و دو شهر تبریز و قزوین پیوندها و مشترکات فرهنگی اجتماعی زیادی دارند و نباید اجازه دهیم چنین مواردی موجب سوتفاهم و تضعیف وحدت ملی شود.

گفتنی است، مسوول مرکز ساماندهی متکدیان قزوین در ادعایی عجیب گفته است: متکدیان چادری قزوین اهل تبریز هستند! اظهارات محسن رحیمی موجب انتقاد شهروندان و رسانه های تبریزی شده است.

این ادعا در حالی است که تبریز در بحث ساماندهی متکدیان به الگویی برای سایر شهرها تبدیل شده و به شهر «بدون گدا» معروف است.