به گزارش عصرتبریز، مرتضی موحدنیا صبح شنبه در جمع خبرنگاران از آغاز اجرای طرح ساماندهی نیروی انسانی شهرداری تبریز خبر داد و گفت: اطلاعات تمامی کارکنان شهرداری تبریز د رحال به روز رسانی نهایی است.
وی با اشاره به بخشنامه اخیر وزیر کشور، افزود: بر اساس این بخشنامه، سه شاخص (سوابق کاری، میزان تحصیلات دانشگاهی و مصاحبه تخصصی) جامعه هدف اجرای طرح ساماندهی کارکنان و مبنای اصلی تشکیل کمیته ویژه با حضور دستگاههای نظارتی است که با رعایت عدالت در شهرداری تبریز اجرا میشود.
موحدنیا ادامه داد: سوابق کاری ۶۰ امتیاز، میزان تحصیلات ۲۰ امتیاز و مصاحبه تخصصی نیز ۲۰ امتیاز از صد امتیاز این طرح را به خود اختصاص دادهاند.
معاون برنامهریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار تبریز همچنین تصریح کرد: مصاحبه تخصصی شامل ۱۰ سوال تخصصی رشته تحصیلی متناسب با شرایط احراز شغل و ۱۰ سوال تخصصی در خصوص وظایف و مأموریتهای محوله در شهرداریها و سازمانهای وابسته شامل سوالاتی برای ارزیابی میزان آشنایی فرد با وظایف اختصاصی با یکی از مراکز علمی معتبر استان که توسط کمیته آزمون مشخص شده است، انجام میگیرد.
موحدنیا تصریح کرد: کارکنانی که پس از آخرین مرحله بارگذاری مدارک مورد نیاز در سامانه خدمات پرسنلی شهرداری تبریز (ps) موفق به اخذ مدارک دانشگاهی جدید شدهاند میتوانند پس از آمادهسازی زیرساخت سامانه ps طی هفته جاری، مدارک خود را در این سامانه بارگذاری کنند.