آماده‌سازی پنج مرکز واکسیناسیون توسط شهرداری تبریز
آماده‌سازی پنج مرکز واکسیناسیون توسط شهرداری تبریز
سرپرست شهرداری تبریز از آماده‌سازی و تجهیز پنج مرکز جدید واکسیناسیون توسط شهرداری تبریز خبر داد و گفت: این اقدام ظرفیت بزرگی برای واکسیناسیون سریع‌تر شهروندان به شمار می‌رود.

به گزارش عصرتبریز، مظفر سلیمانی با اعلام این خبر اظهار کرد: طی تعطیلات اخیر و ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) سه مرکز شامل فرهنگسرای ارم، بوستان قرآن و فرهنگسرای الغدیر دایر شده و واکسیناسیون در آنها صورت می‌گیرد.

او ادامه داد: همچنین دو مرکز دیگر نیز شامل سالن المهدی اندیشه و شمیم پایداری از امروز (دوشنبه) آماده فعالیت بوده و در سایت مرکز بهداشت قابل مشاهده خواهد بود.

سلیمانی از این پنج مرکز به عنوان مراکز تجمیع و کامل نام برده و تصریح کرد: تمامی امکانات اعم از تجهیزات سرمایشی برای نگهداری واکسن‌ها، غرفه‌بندی و … مطابق درخواست اداره بهداشت تبریز آماده‌سازی شده و ظرفیت بزرگی برای افزایش واکسیناسیون شهروندان تبریزی فراهم شده است.

او با قدردانی از پرسنل اداره کل سلامت و اهتمام ویژه شهرداری‌های مناطق تبریز در تحقق این موضوع گفت: ایجاد این فضا نشان داد که شهرداری تبریز به عنوان یک سازمان فرا سازمانی عمل کرده و سازمان روزهای سخت بوده و خواهد بود که نشانگر ظرفیتی بزرگ در این مجموعه است.

سلیمانی در پایان اظهار امیدواری کرد: امیدواریم شهرداری تبریز به عنوان یکی از شرکای تامین سلامت شهروندان کنار مردم و همراه سلامتی آنها باشد چراکه ساخت شهر بدون شهروندانی سالم میسر نیست.