سولدو: فاصله زیادی تا تراکتور موردنظرم داریم
سولدو: فاصله زیادی تا تراکتور موردنظرم داریم
سرمربی تراکتور با بیان اینکه تیم ما نفرات زیادی را سال گذشته از دست داده، گفت: کار سختی است که به آن چه مدنظرم است برسیم.

به گزارش عصرتبریز، تراکتور امروز اولین شکست خود با هدایت زونیمیر سولدو متحمل و با دو گل مغلوب میهمان خود آلومینیوم اراک شد.

سرمربی تراکتور در نشست خبری بعد از این بازی گفت: می‌دانستم که امروز یک بازی سخت مقابل یک تیم سازمان‌یافته داریم. برای بازی تدابیری دیده بودیم ولی در بازه‌هایی از مسابقه تیم حریف بهتر بودیم. بچه‌ها فاصله زیادی با بازیکنان حریف داشتند و زیاد درگیر نشدند. هر چند یک گل هم در نیمه اول زدیم که پذیرفته نشد. در نیمه دوم بهتر بودیم ولی با یک گل دیگر جریمه شدیم. دوباره گل زدیم که بازهم داور آن را نپذیرفت. دیدیم که چه مشکلاتی داریم و چه کارهایی باید انجام دهیم.

او در مورد گل‌هایی که تیمش امروز دریافت کرد یادآور شد: بالاخره گل‌ها بیشتر روی اشتباهات خط دفاعی به ثمر می‌رسند. امروز بچه‌های ما چنین اشتباهاتی داشتند و جریمه شدیم.

سرمربی تراکتور با تاکید به اینکه تیمش کار سختی دارد تا آن چه شود که او می‌خواهد، گفت: کار سختی پیش‌رو داریم. تیم ما نفرات زیادی را سال گذشته از دست داده و آماده‌سازی پیش‌فصل خوب نبود. کار سختی است که به آن چه مدنظرم است برسیم. شاید دلیل برد آنها این بود که شروع خوبی در فصل داشتند و نفرات خوبی هم گرفتند.

سولدو در مورد غیبت اخباری و تاثیر آن در نتیجه تاکید کرد: باید روی نفرات بعدی هم حساب باز کنیم هر چند حضور اخباری می‌توانست به ما کمک کند.

او در پاسخ به این سوال که عباس زاده چرا امروز در ترکیب اصلی حضور نداشت، گفت: عباس زاده خیلی خوبی است ولی باید بدانید که زمانی که من آمدم او آسیب دیده بود و هنوز به مرض آمادگی لازم نرسیده است.