تداوم تاخیر تراکتور و تمدید روزهای خوش تقوی
تداوم تاخیر تراکتور و تمدید روزهای خوش تقوی
سرمربی موقت تیم تراکتورسازی بلاتکلیفی شیرینی را در این تیم پشت سر می گذارد.

به گزارش عصرتبریز، حدود ۳ هفته از جدایی جان توشاک از جمع تراکتوری ها می گذرد. محمد تقوی پس از شکست مقابل صنعت نفت آبادان در جام حذفی، به عنوان سرمربی موقت، جای خالی توشاک را در تراکتور پر کرده است. او در دو بازی اخیر تراکتوری ها مقابل پدیده و استقلال خوزستان که ۴ امتیاز برای سرخ پوشان به همراه داشته، سرمربی موقت بوده است. نتایج کسب شده توسط تراکتورِ تقوی نتایج بسیار خوبی است اما باشگاه در نظر دارد تا یک مربی خارجی را به عنوان جانشین توشاک انتخاب کند. تا لحظه انتخاب نهایی سرمربی جدید اما تقوی به عنوان سرمربی موقت هدایت تراکتورسازی را بر عهده خواهد داشت.

هنوز خبری از نهایی شدن حضور سرمربی جدید در تراکتورسازی به گوش نمی رسد و باشگاه به صورت کاملا محرمانه در حال مذاکره با گزینه های مدنظرش است. در چنین شرایطی یک بلاتکلیفی برای محمد تقوی به وجود آمده و هر لحظه ممکن است دوران شیرین سرمربیگری در تراکتورسازی برای او به پایان برسد. این دوره از مربیگری برای تقوی هر چقدر هم که به طول انجام بایستی از آن به عنوان دورانی شیرین یاد کرد. تقوی که پیش از حضور در تراکتور تنها یک مقطع کوچک به عنوان دستیار در پدیده حضور داشت، با نشستن روی نیمکت تراکتورسازی به عنوان نفر اول کادر فنی، ره صد ساله را یک شبه طی کرده و کلاس کاری خود را تا حد زیادی ارتقا بخشیده است.

گفتنی است که هواداران تیم تراکتورسازی علی رغم اینکه از نتایج کسب شده توسط محمد تقوی برای تیم شان رضایت دارند اما خواهان حضور یک مربی خارجی سرشناس روی نیمکت تیم شان هستند.