چرا اخباری شایسته احترام است؟ (عکس)
چرا اخباری شایسته احترام است؟ (عکس)
دروازه بان تراکتوری ها این روزها رفتاری کاملا حرفه ای از خود به نمایش می گذارد.

به گزارش عصرتبریز، با توجه به حضور رشید مظاهری در تراکتورسازی، محمدرضا اخباری شانس کمی برای حضور در ترکیب اصلی خواهد داشت. همین موضوع باعث شده تا اخبار بسیار زیادی در مورد آینده محمدرضا اخباری به گوش برسد. پیشنهاد استقلال به اخباری جدی است و آبی ها برای جذب او در حال مذاکره هستند. در این بین اما باشگاه تراکتورسازی برای صدور رضایت نامه دروازه بان خود مبلغ هنگفتی را درخواست کرده است.

در میان این جو اما شاهد رفتاری قابل تامل و حرفه ای از محمدرضا اخباری هستیم. او از همان روز ابتدایی آغاز تمرینات تراکتور، پا به پای هم تیمی هایش در محل تمرین حضور یافت. با زیر نظر گرفتن تمرینات تراکتور در روزهای اخیر می توانیم پی به این نکته ببریم که اخباری هیچ شباهتی به بازیکنی که ماندن یا رفتنش هنوز مشخص نیست، ندارد.

سنگربان محبوب تراکتوری ها با انگیزه ای بالا در تمرینات تیمش حضور یافته و هیچ تغییر رفتاری را از وی در این شرایط خاص شاهد نیستیم. این رفتار به خوبی می تواند الگوی بازیکنانی باشد که در شرایطی مشابه یا به حالت قهر در تمرینات حضور نمی یابند و اینکه در تمرینات به گونه ای عمل می کنند که بودن یا نبودنش هیچ فرقی نداشته باشد.

اخباری

اخباری

اخباری