نباید عملکرد کادر پزشکی را زیر سوال برد
نباید عملکرد کادر پزشکی را زیر سوال برد
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: هر کسی عملکرد سیستم درمان در مدت زمان بحران کرونا را زیر سوال ببرد؛ بی‌انصافی کرده است.

به گزارش عصرتبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در دیدار با رئیس بیمارستان امام رضا(ع) و جمعی از پزشکان و اساتید کمیته علمی مبارزه با کرونا ویروس اظهار داشت: جامعه ما باید قدر دان فداکاری‌ها و ایثار کادر درمان باشد چرا که مجاهدت‌های مدافعان سلامت جامعه را به سمت سلامتی و بازگشت به روزهای سلامتی سوق می‌دهد.

امام جمعه تبریز با اشاره به دلسوزی و تعهد پزشکان و اساتید کادر درمانی گفت: در حال حاضر بسیاری از کشورهای جهان با بحران کرونا ویروس درگیر هستند و در برخی از آنها پزشکان‌شان کشورشان را ترک کرده‌اند ولی در کشور ما کاملا فرق می‌کند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی افزود: برخی از پزشکان مقیم خارج از کشور در این برهه از زمان به کمک تیم پزشکی و درمانی داخل کشور آمده و شبانه‌روز در خدمت مردم هستند.

آل هاشم ادامه داد: مردم مجاهدت‌های پزشکان و کادر درمان را فراموش نخواهد کرد و نام‌شان در تاریخ ماندگار خواهد بود، چراکه این عزیزان مانند مدافعان وطن در جبهه مقابله با دشمن سلامتی مردم رشادت و دلیری می‌کنند.

امام جمعه تبریز با تاکید بر اینکه سیستم درمان و پزشکان متعهد در۵۰ روز گذشته نشان دادند که با تمام توان در راه دفاع از سلامتی جامعه هستند، خاطرنشان کرد: این در حالی است که در سال‌های قبل از انقلاب پزشکان خارجی به‌خصوص از هند و سایر کشورها در ایران خدمت می‌کردند و مردم دچار مشکلات جدی در بحث درمان بودند.

وی افزود: امروز وجود پزشکان متعهد و متخصص ایران را بی‌نیاز کرده و علوم پزشکی ایران همسو با بسیاری از کشورهای پیشرفته توسعه خوبی داشته و این مرهون حمایت نظام جمهوری اسلامی از پیشرفت علم به‌ویژه طب هست.