مشارکت شهرداری تبریز در ۵ کارگاه تولید ماسک
مشارکت شهرداری تبریز در ۵ کارگاه تولید ماسک
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز از مشارکت شهرداری تبریز در پنج کارگاه تولید ماسک خبر داد.

به گزارش عصرتبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد حمیدی با اعلام این خبر اظهار داشت: هم‌اکنون قریب به ۱۲۰ نیروی داوطلب از همکاران و مربیان و هنر جویان مراکز فرهنگی شهرداری در مراکز پنج‌گانه تولید ماسک در فرهنگسرای رضوان در منطقه ۶ شهرداری و فرهنگسرای فرشته در منطقه ۵ شهرداری و همچنین در سه نقطه مختلف شهر تبریز تحت نظر ستاد کرونای استان فعالیت می‌کنند.

وی گفت: در این کارگاه‌ها حدود ۶۰ نفر در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در کارگاه‌ها، و ۶۰ نفر نیز در منزل ماسک تولید می‌کنند.

حمیدی اظهار داشت: ایجاد ۵ مرکز تولید ماسک با مشارکت سازمان‌های مردم‌نهاد از اقدامات بسیار مهم ستاد کرونا در شهرداری تبریز بوده است که تا پایان شیوع این بیماری تداوم خواهد داشت.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز با بیان اینکه شهرداری تبریز از اسفندماه ستاد اجتماعی مبارزه با کرونا را تشکیل داد و اقداماتی را در ابعاد مختلف آغاز کرده است، گفت: این اقدامات شامل فعالیت‌های تولیدی (راه‌اندازی ۵ مرکز تولید ماسک)، توزیع اقلام بهداشتی و خوراکی بین گروه‌های هدف اجتماعی تا تولید محصولات اجتماعی آموزشی و راه‌اندازی پویش‌های مردمی مختلف می‌باشند.

حمیدی با اشاره به نقش بسیار مهم خیران، نیروهای بسیجی، گروه‌های مردمی و سمن‌ها در تحقق این امور گفت: شهرداری تبریز با حمایت این عزیزان در زمینه ریشه‌کن کردن بیماری کرونا فعالیت می‌کند.

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز گفت: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز در آغاز فعالیت ستاد اجتماعی مبارزه با کرونا، با دعوت از مردم برای پیوستن به پویش مردمی در خانه بمانیم، آنان را به حضور در خانه تشویق کرد و در گام دوم برای ایام قرنطینه مسابقه کتاب‌خوانی در خانه بمانیم را آغاز کرد که تا پایان فروردین ماه ادامه دارد.

او در پایان افزود: خانواده بزرگ شهرداری تبریز به شکل‌های مختلف در حال خدمت‌رسانی به شهروندان محترم در ایام بروز بیماری کرونا و فاصله‌گذاری اجتماعی است تا زمینه سلامت همشهریان را فراهم آورد.