افزایش نرخ کرایه تاکسی در تبریز غیرقانونی است
افزایش نرخ کرایه تاکسی در تبریز غیرقانونی است
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها را خودسرانه و غیرقانونی دانست و گفت: شهروندان موارد تخلف را اعلام کنند.

به گزارش عصرتبریز، محمدحسین اکبرنژاد با اشاره به این‌که هنوز هیچ افزایشی در نرخ کرایه تاکسی‌ها اعمال نشده است، اظهار کرد: کرایه تاکسی‌ها طبق همان نرخ سال ۹۸ است و هنوز افزایشی در این خصوص وجود ندارد.

وی ادامه داد: چنانچه افزایشی در نرخ کرایه تاکسی‌ها در سال ۹۹ مدنظر باشد، پس از تصویب در شورای اسلامی شهر و تائید فرمانداری تبریز اعمال خواهد شد.

وی عنوان کرد: چنانچه رانندگان تاکسی مبلغی بیشتر از نرخ سال ۹۸ از مسافران دریافت کنند، اقدام آن‌ها خودسرانه و غیرقانونی است و از شهروندان می‌خواهیم تا شماره خودرو این تاکسی‌ها را به سازمان تاکسیرانی اعلام کنند.

اکبرنژاد در ادامه با اشاره به اجرای مرحله دوم توزیع مواد ضدعفونی کننده در بین تاکسیرانان، گفت: در تداوم اقدامات پیشگیرانه سازمان تاکسیرانی جهت جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، در گام نخست تعداد دو هزار بسته محلول ضدعفونی کننده سطوح و ماسک تهیه و با اولویت محل‌های اعلامی ستاد کرونا که مناطق پر خطر محسوب می‌شوند، در ایستگاه‌های تاکسی سطح شهر به تاکسیرانان توزیع شد.

وی گفت: در گام دوم، علاوه بر محلول ضدعفونی کننده سطوح و ماسک، محلول‌های ضدعفونی دست نیز در اختیار تاکسیرانان قرار می‌گیرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری تبریز، وی افزود: همشهریان عزیز و همکاران تاکسیران در جهت جلوگیری از شیوع کرونا دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند و ما امیدواریم با ادامه این روند، به‌زودی شاهد ریشه کن شدن این ویروس منحوس باشیم.