عملکرد مجلس دهم در تراز انقلاب اسلامی نبود
عملکرد مجلس دهم در تراز انقلاب اسلامی نبود
جلفا - امام جمعه جلفا با اشاره به اینکه قانون‌گذاری فلسفه وجودی مجلس است، گفت: عملکرد مجلس دهم را نمی‌توان در تراز انقلاب اسلامی دانست.

به گزارش عصرتبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین سالار سنجری عصر امروز در جمع خبرنگاران در منطقه آزاد ارس با اعلام این‌که عملکرد مجلس دهم در تراز انقلاب اسلامی نبود، گفت: مجلس دهم قسمتی اعظم عمده فعالیت‌های خود را به جای مطالعه در حوزه‌های نظارت و قانون‌گذاری را صرف دخالت در انتصاباتی کرد که بی‌شک در شأن آن نمایندگان ملت نبود.

وی ادامه داد: هر چند در این میان اتفاقاتی خوبی را نیز در بابت عملکرد از این دوره شاهد بودیم اما در جمع‌بندی کلی از این موضوع، این رفتار مجلس دهم در تراز انقلاب اسلامی نبود.

امام جمعه جلفا افزود: اولویت مجلس یازدهم تلاش برای برگرداندن مجلس به جایگاه اصلی و واقعی خود یعنی مجلس انقلابی است؛ نمایندگان مجلس یازدهم برای تشکیل یک نهاد قدرتمند در تراز انقلاب اسلامی، باید ابتدا بتوانند وظیفه نظارت و قانون‌گذاری را به خوبی انجام دهند تا جایگاه این سرمایه کشور تقویت شود.

سنجری ابراز داشت: اگر چنانچه این موضوع اولویت مجلس آینده قرار بگیرد هرگونه اصلاحی که در حوزه‌های مختلف معیشت، اقتصاد، تولید، اجتماعی و سیاسی لازم است، می‌تواند به نتایج مطلوب برسد.