به گزارش عصرتبریز، بابک شریفی در گفتوگو با خبرنگاران با اشاره به عملیات راهسازی در پروژههای آسفالتریزی در محدوده شهر تبریز، اظهار داشت: اگر چه پروژههای آسفالتریزی، موجب ایجاد ترافیک و گلایهمندی شهروندان میشود اما ماهیت شهر به گونهای است که زیرسازی برخی از خیابانها به هنگام احداث، انجام نگرفته است.
شریفی ادامه داد: اصلاح روسازی و زیرسازی در بحث آسفالتریزی، علاوه بر هزینه بسیار باعث زمانبر بودن پروژه میشود.
مدیرعامل سازمان شهرداری عمران تبریز، به افزایش ۲۰۰ هزار تنی عملیات آسفالتریزی در سطح شهر اشاره کرد و گفت: طی سالجاری، بیش از ۱۳۵ هزارتن آسفالتریزی در کلانشهر تبریز انجام گرفته است.
وی افزود: اولویتبندی آسفالتریزی از طریق شهرداری تبریز انجام گرفته که برخی به سازمان عمران و هم چنین مناطق دهگانه شهرداری محول میشود.
شریفی در پایان توضیح داد: بررسی بعد ترافیکی، تردد، شریانهای اصلی شهر و نسبت و شدت خرابی خیابان و معابر سطح شهر، از جمله مواردی است که از سوی کمیته آسفالت انجام میگیرد.