باغ پرندگان و حیات وحش عون‌بن‌علی آماده افتتاح است
باغ پرندگان و حیات وحش عون‌بن‌علی آماده افتتاح است
شهردار تبریز از افتتاح باغ پرندگان و حیات وحش عون‌بن‌علی خبر داد و گفت: امیدوارم برای توسعه بیش از پیش این تفرجگاه گام‌های بهتری برداشته شود.

به گزارش عصرتبریز، ایرج شهین‌باهر در حاشیه بازدید از پروژه‌های آماده افتتاح تفرجگاه عون‌بن‌علی با قدردانی از سرمایه‌گذار این پروژه، اظهار داشت: با تداوم مشارکت بخش خصوصی، عون ابن علی همچنان بزرگترین مجموعه گردشگری کشور است.

شهردار تبریز با اشاره به پیشرفت چشمگیر توسعه فضاهای تفریحی و گردشگری این تفرجگاه در سال‌های اخیر، افزود: پروژه آمفی تئاتر روباز، دسترسی پارک پیوند به تله‌کابین، پارکینگ و باغ پرندگان از جمله امکانات تازه احداث شده در این مجموعه به شمار می‌آید.

او با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری تفرجگاه عینالی، گفت: در راستای ایجاد زیرساخت‌های لازم برای افزایش بازدیدکنندگان و میزبانی از شهروندان فهیم تبریزی، زمینه مشارکت حداکثری بخش خصوصی فراهم شده است.

شهین‌باهر با قدردانی از مدیرعامل و کارکنان سازمان عون‌بن‌علی، تصریح کرد: با تلاش شبانه‌روزی کارهای خوب و قابل قبولی انجام شده و امیدوارم برای توسعه بیش از پیش این تفرجگاه گام‌های بهتری برداشته شود.

باغ پرندگان و حیات وحش تبریز با مساحت ۹ هزار مترمربع در مجموعه تفریحی عون‌بن‌علی ساخته شده است که فاز اول آن شامگاه امروز به افتتاح رسیده و در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.