آسفالت‌ریزی بلوار شهید قاسم سلیمانی تبریز
آسفالت‌ریزی بلوار شهید قاسم سلیمانی تبریز
مدیرعامل سازمان عمران شهرداری تبریز از عملیات آسفالت‌ریزی بلوار شهید حاج قاسم سلیمانی (کمربندی میانی) توسط این سازمان خبر داد.

به گزارش عصرتبریز، بابک شریفی با اشاره به عملیات آسفالت‌ریزی بلوار شهید سلیمانی (کمربندی میانی) توسط سازمان عمران شهرداری تبریز، اظهار داشت: طی هفته گذشته همکارانم با اجرای آسفالت تراشی، تسطیح و رگلاژ مسیر پروژه را آماده انجام عملیات آسفالت‌ریزی نموده‌اند که از امروز عملیات آسفالت‌ریزی اساسی این مسیر آغاز گردید.

او افزود: پروژه آسفالت‌ریزی بلوار ملا صدرا به طول ۲۵۰۰ متر و عرض ۱۶ متر است که توسط سازمان عمران شهرداری تبریز و در محدوده شهرداری منطقه ۳ تبریز اجرا می‌شود.

مدیرعامل سازمان عمران خاطرنشان کرد: به دلیل نوع خاک بستر مسیر لازم بود جهت افزایش عمر آسفالت‌ریزی با مصالح آهکی زیرسازی پروژه را تثبیت نمائیم که باعث طولانی‌تر شدن مدت زمان اجرائی پروژه شد و همچنین در جهت کاهش ترافیک مسیر و رفاه حال شهروندان حین انجام عملیات آسفالت‌ریزی بخشی از مسیر برای تردد غرب به شرق باز است.

او با بیان اینکه هرگز کیفیت را فدای کمیت نخواهیم کرد، افزود: زمان‌بر شدن اجرای پروژه‌های آسفالت به‌دلیل لزوم اصلاح اساسی زیرسازی و روسازی مسیرها و اجرای آسفالت با کیفیت است.

شریفی اضافه کرد: به دلیل کیفیت پائین زیرسازی‌ها در برخی مسیرها، لازم است عملیات اساسی راه‌سازی انجام گیرد که شامل بررسی زیرسازی و تراش، تثبیت، رگلاژ و تسطیح و در مرحله آخر آسفالت‌ریزی است که به دلیل تأخیرهای بوجود آمده از شهروندان محترم عذرخواهی می‌کنیم.