حضور مسئولان در بین مردم افزایش یابد
حضور مسئولان در بین مردم افزایش یابد
امام جمعه تبریز با بیان اینکه مسئولان باید شهید رجایی را الگوی خود قرار دهند، گفت: انتظار داریم حضور مسئولان در بین مردم افزایش یابد.

به گزارش عصرتبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم امروز در آیین تجدید میثاق اعضای شورای اداری استان با آرمان‌های شهدا و انقلاب اسلامی اظهار داشت: هفته دولت را خدمت استاندار آذربایجان‌شرقی و سایر مسئولان خدوم و زحمتکش استان تبریک عرض می‌کنم.

وی افزود: امیدواریم تمام مسئولان، صرفا دغدغه خدمت به مردم داشته و عملکرد خود را از طریق صدا و سیما و رسانه‌های استان به مردم بیان کنند.

امام جمعه تبریز در بخشی از سخنان خود با قدردانی از رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط بسیاری از هیئات عزاداری در تبریز، ابراز کرد: از تمام دسته‌جات و عزاداران حسینی التماس دعا دارم و امیدوارم در چند روز باقی مانده از دهه نخست ماه محرم نیز شاهد رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی از سوی دسته‌های حسینی و شاه‌حسین‌گویان باشیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی همچنین با بیان اینکه تقویت حکومت و نظام اسلامی در گرو تجلی اخلاق اسلامی و انسانی در مسئولان و کارگزاران نظام است، اظهار کرد: سیره شهدا و بیانات و توصیه‌های امام خمینی(ره) و امام خامنه‌ای(مدظله) باید در تمامی کارگزاران نظام، تسری یابد.

آل‌هاشم در ادامه سخنان خود به تبیین شاخص‌های ضروری کارگزاران نظام پرداخت و افزود: تقوا، تقید، تعهد، تعبد عملی، ولایتمداری، عدالت‌گستری و مردم‌مداری از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که باید در تمام مسئولان نمود داشته باشد.

وی تصریح کرد: مسئولان باید شهید رجایی و شهید باهنر را الگوی فعالیت‌ها و اقدامات خود قرار داده و بر اساس نگرش انقلابی و اندیشه‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی به مردم خدمت کنند.

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان ابراز کرد: انتظار داریم حضور مسئولان در بین مردم افزایش یابد و موضوعاتی همچون ترجیح منافع عمومی و ملی و پرهیز از دخالت دادن مسایل سیاسی و جناحی در مسایل کاری، همواره مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

تلاش برای امیدآفرینی و نشاط اجتماعی در بین مردم، پرهیز از اشرافیت‌گرایی و خودشیفتگی، استقبال از نقد سازنده، سرعت و تدبیر صحیح در تصمیم‌گیری از دیگر شاخصه‌های مطلوب کارگزاران نظام است که در این جلسه توسط حجت‌الاسلام آل‌هاشم مورد توجه قرار گرفت.