یکپارچه‌سازی سیستم حقوق دستمزد محقق شد
یکپارچه‌سازی سیستم حقوق دستمزد محقق شد
معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار تبریز گفت: یکپارچه‌سازی سیستم حقوق دستمزد کارکنان شهرداری تبریز طی سه سال اخیر محقق شده است.

به گزارش عصرتبریز، مرتضی موحدنیا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکپارچه‌سازی سیستم حقوق دستمزد کارکنان شهرداری تبریز یکی از مهمترین اهداف شورای اسلامی پنجم و شهرداری تبریز به شمار می‌رود و طی سه سال اخیر این امر محقق شده است.

وی افزود: در حال حاضر تمامی کارکنان شهرداری تبریز بر اساس ثبت ورود و خروج در سامانه خدمات پرسنلی حقوق دریافت می‌کنند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار تبریز تصریح کرد: حذف فساد اداری، رفع تبعیض، افزایش میزان رضایت‌مندی و بهره‌وری پرسنل از اهداف اصلی شهرداری تبریز است و در این راستا برنامه‌های بلند مدت و کوتاه مدت متعددی برای تحقق آن تدوین و اجرایی شده است.

وی تصریح کرد: برگزاری جلسات متعدد و رسیدگی به مشکلات آنان در مناطق و سازمان‌های شهرداری تبریز توسط مدیرکل سرمایه انسانی در سال جاری توانست لیست کاملی از دغدغه‌های کارکنان به دست بیاید و حال عزم جدی برای رفع آنان وجود دارد.

موحدنیا ادامه داد: بهره‌گیری از زیرساخت های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری سازمان آمار و فناوری اطلاعات در اجرای برنامه ۵ ساله این امکان را فراهم کرد تا شهرداری تبریز به صورت یکپارچه اهداف خود را دنبال کند.