ارومیه دریاچاسی در شبکه استانی
ارومیه دریاچاسی در شبکه استانی

ارومیه دریاچاسی (دریاچه ارومیه ) عنوان برنامه ای است از شبکه استانی سیمای مرکز آذربایجان شرقی که مسائل و مشکلات کم آبی دریاچه ارومیه را با حضور کارشناسان این حوزه بحث و بررسی می کند.

عصر تبریز: ارومیه دریاچاسی (دریاچه ارومیه ) عنوان برنامه ای است از شبکه استانی سیمای مرکز آذربایجان شرقی که مسائل و مشکلات کم آبی دریاچه ارومیه را با حضور کارشناسان این حوزه بحث و بررسی می کند.

به گزارش روابط عمومی صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی این برنامه با مشارکت ستاد احیای دریاچه ارومیه و صدا و سیما تولید می شود و در آن کارشناسان، راه های احیای دریاچه ارومیه را مورد بحث و بررسی قرار می دهند.  ارومیه دریاچاسی به تهیه کنندگی حسن بیل افکن  در ۱۰۰ قسمت ۲۰ دقیقه ای تولید و در طول هفته به غیر از روزهای جمعه ها ساعت ۱۹ از شبکه سهند پخش می شود. این برنامه ترکیبی از آیتم های مختلف شامل تیتراژ، نریشن، بحث های کارشناسی، گزارش های میدانی، وله های تصویری و گرافیکی و آیتم های ویژه می باشد .علی دلکاری کارگردان ، یعقوب فعال تصویربردار، موسوی نویسنده، لیلا مرتضویان گوینده، محمدرضا نیکمندان تدوین، امانی گرافیست برنامه ارومیه دریاچاسی می باشند.