تعطیلی ۸ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در آذربایجان‌شرقی
تعطیلی ۸ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در آذربایجان‌شرقی
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی گفت: وضعیت حقوقی هشت دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری بررسی و با تعطیلی آن‌ها موافقت شد.

به گزارش عصرتبریز، احمد حمزه‌زاده با اشاره به تداوم رسیدگی به مسائل و مشکلات دفاتر خدمات گردشگری، اظهار کرد: پیرو جلسات کمیسیون فنی نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان در راستای رفع مسائل و مشکلات دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، موانع و مسائل جدید طرح ‌شده توسط دفاتر خدمات مسافرتی مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در این جلسه با بررسی پرونده دفتر خدمات مسافرتی تاوریژپرواز، مجوز فعالیت این دفتر خدماتی به دلیل تخلفات آئین‌نامه‌ای لغو شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی گفت: در جلسه کمیسیون فنی نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان، وضعیت حقوقی هشت دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری بررسی و تعیین تکلیف و در ادامه با تعطیلی آن‌ها موافقت شد.

وی ادامه: در این جلسه وضعیت دفاتر خدمات مسافرتی که با گروه‌های غیر مجاز طبیعت‌گردی همکاری داشته‌اند مورد بررسی قرار گرفت، بر این اساس در راستای جلوگیری از تداوم این امر برای دفاتری که با گروه‌های غیرمجاز همکاری داشته‌اند، اخطار کتبی صادر شد.

به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان، وی تاکید کرد: تاکنون ۱۱ دفتر خدمات مسافرتی که به همکاری با گروه‌های غیرمجاز طبیعت گردی مشغول بودندگ شناسایی شده است که در صورت تداوم اجرای این امر غیر مجاز مجوز فعالیت آن‌ها لغو خواهد شد.