اجرای ۷ هزار مترمربع پروژه عمرانی در حوزه قضایی آذربایجان‌شرقی
اجرای ۷ هزار مترمربع پروژه عمرانی در حوزه قضایی آذربایجان‌شرقی
رئیس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی گفت: هفت هزار مترمربع فضای فیزیکی در مجموعه قضایی استان، تکمیل و به بهره‌برداری رسیده است.

به گزارش عصرتبریز، موسی خلیل اللهی با بیان این‎که یکی از اهداف قوه قضائیه در کنار مردم بودن است، اظهار کرد: ایجاد فضای فیزیکی مناسب و در شان مراجعه‌کنندگان یکی از مصادیق حفظ کرامت ارباب رجوع بوده که در این خصوص اقدامات مناسبی در مجموعه قضایی استان انجام شده است.

وی افزود: تا پایان شش ماهه نخست سال جاری نزدیک به هفت هزار مترمربع فضای فیزیکی در مجموعه قضایی استان، تکمیل و به بهره‌برداری رسیده است.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که تلاش می‌کنیم تا مشکل فضای فیزیکی در مجموعه قضایی استان وجود نداشته باشد، افزود: باتوجه به مشکلات موجود در فضای مجتمع قضایی شهید بهشتی تبریز به لحاظ تراکم مراجعه‌کنندگان، زمینی به مساحت ۱۲ هزار مترمربع به منظور احداث مجتمع خانواده خریداری شده و با اتمام مقدمات آن به‌زودی کلنگ‌زنی خواهد شد.

وی اضافه کرد: به منظور انتقال دادگاه عمومی بخش آبش احمد، عملیات اجرایی آن در زمینی به مساحت ۱۲۰۰ مترمربع آغاز شده و امیدواریم تا پایان سال به محل جدید منتقل شود.

به نقل از روابط عمومی دادگستری استان، خلیل‌اللهی ادامه داد: زمین دادسرای عمومی و انقلاب ورزقان نیز در مساحت ۱۵۰۰ مترمربع خریداری و آماده شروع عملیات اجرایی پروژه پس از طی مراحل اداری است.